avalanche123 Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 snø!!!!! Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Karakteren 4 i 2MX til jul. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Rangert fra topp og nedover: Alle verdens problemer løst. Nakne (pene) jenter i massevis. Cash. En snøfri jul. En god jul med familie og venner gidder jeg ikke føre opp, for det får jeg uansett. Det samme gjelder "random gaver med blandet respons". Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 - Fifa 07 - Trådløst nettverksadapter til Xbox'en - Masse marspian! Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Ønsker meg filmkamera, så jeg kan praktisere drømmene om å bli verden mest suksessfulle holywood regissør....... 7345732[/snapback] fikk det til bursdagen min, så nå vet jeg ikke hva jeg ønsker meg... noe jeg burde ønske meg? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) 1) Kraftig stasjonær monster PC. 2) DVD opptaker m/HDD 3) Fin gull klokke! Endret 7. desember 2006 av Bushmills Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Har allerede skrevet hva jeg ønsker meg. Men gleder meg til å se trynet til Broren min på 17 når han åpner opp "Sjømannsbruden" Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) -Møte clvn 7076802[/snapback] Det har jeg allerde hatt gleden av :!: men til topic... 1. SanDisk sansa 4gb (veldig lekker mp3-spiller) 2. PS3 (blir en sein julegave ) 3. Slalomstøvler 4. penger i tillegg skal jeg feire jul i Ireland EDIT: auda.. har jo ikke møtt Nevnarion Endret 7. desember 2006 av kenny- Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 -Møte clvn 7076802[/snapback] Det har jeg allerde hatt gleden av :!: 7448570[/snapback] Hoho, jeg óg. Flere ganger Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Ønsker meg nye Ipod Shuffle, spill til Wii, så trenger jeg en ny, litt større bag, også ønsker jeg meg en Yoshi-plysjfigur. Noen anelse om hvor en kan kjøpe "Nintendo-plysj"? Tror nok jeg må stille med butikknavn/nettside hvis det er en sjanse for at jeg skal få en sånn. 7440803[/snapback] Noen som har en anelse? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 En sånn tøff regnjakke som er inn nå. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 At jeg lykkes med jenten jeg holder på med nå. Et godt vennskap holder i massevis, men jeg håper selvsagt på noe mer også. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Okidoki, ønskelista er klar. http://www.sound1.no/images/product_images..._audio_rc_1.jpg http://www.sound1.no/images/product_images...onePort_UX2.jpg http://www.sound1.no/images/product_images...all_eb_6180.jpg http://www.sound1.no/images/product_images...llstone_usa.jpg http://www.sound1.no/images/product_images...small_clone.jpg http://www.sound1.no/images/product_images..._tune_dt_10.jpg \o/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 -Møte clvn 7076802[/snapback] Det har jeg allerde hatt gleden av :!: EDIT: auda.. har jo ikke møtt Nevnarion 7448570[/snapback] Hihi, var deg jeg drev og fiksa HD for? Og så prøvde vi å skaffe film til deg? ^^ Nevnarion har ikke jeg heller truffet, så det er best han drar seg til TG07! Så får jeg møtt han og Fox, noen jeg har pratet litt for mye til på msn uten å møte de IRL (: -Møte clvn 7076802[/snapback] Det har jeg allerde hatt gleden av :!: 7448570[/snapback] Hoho, jeg óg. Flere ganger 7448652[/snapback] ------------ Har jo fått oppfylt det største julegaveønsket, nemlig ei å være glad i.. Hva jeg mest av alt ønsker meg nå er å få sletta det som står i minus på mastercardet, noe jeg ikke får Lenke til kommentar
XXXMAN Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Her er min ønskeliste som er skrevet på vegne av meg, mine omgivelser og resten av verden. Til Julenissen Her er hva jeg ønsker meg til julen 2006 1. Et juleønske til julen 2007 2. At jeg lever til neste jul 3. En god natt søvn 4. Raketter til nyttårsaften 5. At alle i verden får det de ønsker seg 6. 25 kr så jeg kan kjøpe meg et flax lodd (kanskje jeg vinner 1.000.000 NOK!) 7. Dopapir så jeg kan bæsje ut julematen dagen etter uten å tørke meg med avis 8. Kavring 9. En blå ballong med hatt og nese på 10. At juleønskene mine går i oppfyllelse 11. Sjokoladekalender som jeg kan spare til neste jul 12. Et ønske nummer 12... PS. Julenissen, du må si til alvene at de er noen flinke arbeidere. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 1. SanDisk sansa 4gb (veldig lekker mp3-spiller) 7448570[/snapback] Har kommet en med 8GB. SanDisk Sansa e280. Veldig lekker, indeed. Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 tja, næ slæpp æ å ligge på sjukhuse denna romjula å nyttårsaften så e æ førnøyd. Se: signatur Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Da vet jeg at jeg får Logitech Z-5500 av mamma og pappa, noe som sårt trenges siden mitt gamle fra Creative har gått ad undas. Men nå ønsker jeg meg et habilt lydkort som fungerer bra med dette settet, samt Björn Afzelius' samleboks, Sång till friheten, og Microsoft Habu-musa. Samt boka til Geir "Hellraiser Kaizer" Zahl, og Rex Rudi-boka "Hail Hail Rock'n'Roll". Div. eldre CD'er av Aerosmith og Dire Straits mottas også med glede, om søstrene mine skulle finne på å bry seg om hva jeg hører på (noe som ikke skjer før griser flyr (uten Petter Smarts patent et eller annet) og Dovre faller). Men, men. Høyttalere, lydkort, bøker og mus, og jeg er fornøyd Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) 1. En spesiell gutt. (Klisjè? Nei, aldri...) 2. Ny iPod (noe jeg veit at jeg får). 3. Opeth t-skjorte. [ http://www.heavymetalonline.co.uk/acatalog/GS086.gif ] 4. Diverse cd'er. 5. Pysjbukse 6. Headset og mic til pcen. Det er vel igrunn det. EDIT: Glemte noe. Endret 14. desember 2006 av Heretique Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Min ønskeliste: Mest av alt ønsker jeg vel ganske enkelt å tilbringe deler av julen med kjæresten min. Filmer Rome-samling Prison Break sesong 1 Spill Gears of war (MÅ HA!) [Xbox 360] Tony Hawk's Project 8 [Xbox 360] F.E.A.R [Xbox 360] Forhåndsbestilling av The Burning Crusade (World of Warcraft expansion) [PC] Marvel: Ultimate Alliance [Xbox 360] Call of Duty 3 [Xbox 360] Diverse iPod / iPod nano(2gig – 8gig) Sony Ericsson W900i / W950i RAM-kort, 2gig x2. Nintendo Wii PENGER Headset + microfon Ekstern Harddisk Cder Soilwork (ikke «Stabbing the drama) Dream Theater (ikke «Awake» og «Octavarium») Soil Rise Against Bøker Pondusboka Generelt gode bøker Klær Diverse klær. Samme faen. Én rosa sokk. Vil tru at denne listen er ganske gjennomførbar, eller hva? Gjett hvem som gleder seg til 24. Desember? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå