DNA Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Ser alle her ønsker seg datadeler. Men dere aner ikke hvor mye foreldre hater å kjøpe slikt. Ønsk dere noe skikkelig! En tursekk. Slalomski, telt alt slikt! Dette er mye kjekkere for foreldrene å kjøpe. Skjermkort o.l kan dere spare opp til selv syntes da jeg! Nå i år ønsker jeg meg ingen datadeler, bare frilufts ting og lignende, er mye mer gøyt med det! 7395360[/snapback] Yey endelig vet jeg no jeg ønsker meg, en hipp tursekk! Fo shizzle- Endret 30. november 2006 av DNA 1 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Damn.. Alle i Norge er for bortskjemte.. 7395206[/snapback] Er man bortskjemt fordi en får ting? Når man har penger, hvorfor skal en ikke få kunne bruke dem og gi presanger til folk en er glad i? Familien vår gir nok penger til u-hjelp, da kan mamma få spandere så mye hun vil på sine barn også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Tursekk xD Den dagen jeg ønsker meg tursekk er den dagen mamma er sikker på at jeg er blitt kidnappet og erstattet av en dårlig kopi. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Tror jeg ønsker meg en Ipod faktisk Også ønsker jeg meg litt klær, og penger, som jeg bruker opp på drikke resten av julen ;p Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Skal sende litt penger til en fattig landsby et eller annet sted der de ikke har det så godt, da får ivertfall de titals som bor i landsbyen hva de ønsker seg. Klær, mat, medisin og godterier til ungene. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Ser mangen her ønsker seg Penger men jeg syntes det er utrolig kjedelig å ønske seg ,mye gøyere å ha mangen pakker under juletreet=) I år ønsker jeg meg: Ting jeg vil ha men kanskje ikke får ? -Julestemning! -SNØ! -Blir sammen med damen igjen( er vel det jeg ønsker meg mest :s :/ ) Ting som jeg får sannsynlig : -Tiger bukse -J.lindeberg belte -Missy Elliot ablumene -Justin Timberlake Futuresex/Lovesound album -Klær -Sessong kort - 7373542[/snapback] Var det du får sarkastisk sagt? 7373574[/snapback] Nei e det eg vet eg for liksom , untatt får ikke alle Missy albumene Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Nintendo DS Alle Windir og Burzum albumene Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg ønsker meg mer tid på datan. Lenke til kommentar
runela Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Ønsker meg surround forsterker og ekstern hdd Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Ønsker meg surround forsterker og ekstern hdd 7420443[/snapback] Åssen surrforsterker da?? sjekk audiophile.no, hifisentralen.no, finn.no, avtorget.no =] du finner mye snask der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Ønsker meg langrennski Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg ønsker meg diverse dvd-filmer til jul, ingenting er som å få noen gode dvd'er under jule-treet! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg ønsker meg faktisk en sekk til jul.. :O Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har ingen anelse om hva jeg kan ønske meg. Opptil 1000kr, men også gaver mellom 100-500kr. Har tenkt på CD-er, men det er ingen jeg har noe særlig lyst på for tida, og jeg har det meste av datadupperier. Hva skal man gi en som har nærmest alt? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Ønsker meg nye Ipod Shuffle, spill til Wii, så trenger jeg en ny, litt større bag, også ønsker jeg meg en Yoshi-plysjfigur. Noen anelse om hvor en kan kjøpe "Nintendo-plysj"? Tror nok jeg må stille med butikknavn/nettside hvis det er en sjanse for at jeg skal få en sånn. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 K, kva kjøper ein til ei 15år gamal søster for tida? Max 1000kr, helst godt under. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) En bra cd. Du må lære a hvor skapet skal stå, Satrucci. Endret 6. desember 2006 av aero^^ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Kek, eg kan brenne ut ei komplett CDsamling. 8----)) Flaks at ho har ein bror med verdens beste musikksmak azz. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Med søster like gammel som det må jeg nok si at klær er ganske sikkert, men du må nok få hjelp av ei venninne til det. Gavekort på klesbutikk/kjøpesenter? Eller er det for upersonlig? Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 jeg ønsker meg egentlig en psp, det kunne kommet til nytte, og en fredelig julefeiring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå