HolgerL Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Sapphire Radeon X1950PRO 256 MB - 1 595 kr - http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326957 Logitech QuickCam Fusion - 725 kr - http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=31899 bZerk tastatur, Sort, "Blank Keyboard" - 195 kr - http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=33403 Corepad Magna - 179 kr - http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=5941 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Kjipt å på en måte ha begrensninger på pris på julegaver fra foreldrene. Nesten ingen sjanse for at jeg får ting som koster opp i 1k+... Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Akkurat samme hos meg, lago. Men eg er fornøgd. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Akkurat samme hos meg, lago. Men eg er fornøgd. 7369416[/snapback] Er da tanken som teller gutter, ikke summen Har tenkt og tenkt og egentlig enda ikke funnet ut noen "nye" ting å ønske meg.. lista er per i dag denne: - Kjæreste! men tviler. - Mini kjøleskap - lommebok - musematte til den bærbare pcen( enten den nye Q-pad matta eller steel matta av tøy). - sengetøy - klokkeradio - penger! Og så klart litt snø, god julestemning og noen koselige stunder med venner å kjente Endret 27. november 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Akkurat samme hos meg, lago. Men eg er fornøgd. 7369416[/snapback] Er da tanken som teller gutter, ikke summen 7369839[/snapback] Det større sum, det bedre tanke. Håper litt på masse cash, så kan jeg kjøpe hva jeg vil. (PSP) Lenke til kommentar
Migr Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Ser mangen her ønsker seg Penger men jeg syntes det er utrolig kjedelig å ønske seg ,mye gøyere å ha mangen pakker under juletreet=) I år ønsker jeg meg: Ting jeg vil ha men kanskje ikke får ? -Julestemning! -SNØ! -Blir sammen med damen igjen( er vel det jeg ønsker meg mest :s :/ ) Ting som jeg får sannsynlig : -Tiger bukse -J.lindeberg belte -Missy Elliot ablumene -Justin Timberlake Futuresex/Lovesound album -Klær -Sessong kort - Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Ser mangen her ønsker seg Penger men jeg syntes det er utrolig kjedelig å ønske seg ,mye gøyere å ha mangen pakker under juletreet=) I år ønsker jeg meg: Ting jeg vil ha men kanskje ikke får ? -Julestemning! -SNØ! -Blir sammen med damen igjen( er vel det jeg ønsker meg mest :s :/ ) Ting som jeg får sannsynlig : -Tiger bukse -J.lindeberg belte -Missy Elliot ablumene -Justin Timberlake Futuresex/Lovesound album -Klær -Sessong kort - 7373542[/snapback] Var det du får sarkastisk sagt? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 The Doors «Perception» Tegnebrett til dataen Nytt kamera Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 God mat og drikke i godt selskap Fred i verden Nakne jenter Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Jeg ønsker meg snille barn. Daniel Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Det jeg ikke får, men kan liste opp førdet:p BenQ PE 8720 Dynascreen v2 grey 77" Nordöst HDMI 10M Harman Kardon DVD37 Nye briller, eller kanksje det er på "få-lista" Få-lista: ferry corsten - right of way within temptation - silent force Above & Beyond - Tri State Desyn Masiello - Balance 008 James Holden - At The Controls A-Ha - How Can I Sleep With Your Voice In My Head (KUN 2xcd edition!) A-ha - Lifelines Tilt - Vaults DJ Cor Fijneman - Monologue Jarre Jean Michel - Jarre In China (2DVD+CD) Western Digital Caviar SE 320 GB S-ATA II / My book Premium 320GB Ny deo At jeg og dama fortsetter å være sammen Masser av snø, men ikke på veien (er postbud ) Men kunne når jeg tenker meg om trengt: 2gb ram, lave timings ny cpu, eller evnt nytt hovedkort hvis jeg skulle tatt den extra langt.. X24600+ hadde vært noe Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Ønsker meg en harddisk, ny PSU (det må jeg ha hvis jeg får ny harddisk), Litt penger Kanskje en ny telefon/PDA jeg kan bruke som telefon Det er det jeg ønsker meg, men aner ikke om jeg får noe av det Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Damn.. Alle i Norge er for bortskjemte.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Damn.. Alle i Norge er for bortskjemte.. 7395206[/snapback] Enig... Alt for mye jeg ønsker meg! Jeg trenger en jobb.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Kezzom å ønske seg noe, å få seg noe er ikke det samme Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 kezzom kezoom Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Ser alle her ønsker seg datadeler. Men dere aner ikke hvor mye foreldre hater å kjøpe slikt. Ønsk dere noe skikkelig! En tursekk. Slalomski, telt alt slikt! Dette er mye kjekkere for foreldrene å kjøpe. Skjermkort o.l kan dere spare opp til selv syntes da jeg! Nå i år ønsker jeg meg ingen datadeler, bare frilufts ting og lignende, er mye mer gøyt med det! Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Jeg trenger sokker, MASSE sokker. Også en sokk, for det paret jeg har nu er den ene sokken hull i. sokker ftw! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Kezzom å ønske seg noe, å få seg noe er ikke det samme 7395307[/snapback] Hmm.. Ok! 1: 1 Milliard kroner! 2: 999 999 999 kroner! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Ser alle her ønsker seg datadeler. Men dere aner ikke hvor mye foreldre hater å kjøpe slikt. Ønsk dere noe skikkelig! En tursekk. Slalomski, telt alt slikt! Dette er mye kjekkere for foreldrene å kjøpe. Skjermkort o.l kan dere spare opp til selv syntes da jeg! Nå i år ønsker jeg meg ingen datadeler, bare frilufts ting og lignende, er mye mer gøyt med det! 7395360[/snapback] ja, vi henger på et data-forum, eller? Så, selvom foreldre hater det kan man enkelt si til foreldre. jeg ønsker meg akkurat denne , eller evnt kjøpe det selv. no big deal Kom på at jeg ønsker meg en ny sjøfjøl også, men er for dyrt ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå