Gå til innhold

ditt julegaveønske i år?

dragon

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som ikke ønsker meg noe? La nå foreldrene deres bruke pengene på seg selv, isteden for å bruke penger på dyre julepresanger? Er dere virkelig så bortskjemte at dere syntes det er greit foreldrene bruker 2-3-4000 kroner på julepresanger til ungene (dere)?

7360977[/snapback]

For meg kunne de gjerne brukt hele lønna si på meg. Ikke at jeg hadde blitt noe gladere.

Men jeg hadde blitt skuffa, innerst inne, dersom jeg hadde fått noe sånn.. fjas jeg ikke trenger. Blir alltid skuffet over smykker/sminke og sånn.. Men det er mest fordi ny harddisk står på ønskelista hvert år :p

Uansett så er det tanken som teller og jeg elsker foreldrene mine uansett. Er jo ikke gavene som skal avgjøre sånt =)

7364191[/snapback]

harddisk?

Trenger du en ny hvert år?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja takk. Mørket.

7365133[/snapback]

Ekke koslig å få sånne kommentarer om en ting man ønsker seg og synes er kult da :p

...Beltet er sikkert fint det Kezoom :wee: (får ikke sett det sjøl :/)

7365190[/snapback]

Det er et helt vanlig belte, men beltespenna er en NES kontroll( første nintendo maskinen)..Var jo litt tøft, men IKKE min stil for å si det sånn :p

Har begynt å glede meg virkelig til jul nå! :)

Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg, etter å ha lest allyse sitt innlegg, en PS3, Wii og 360, med 20 spill til hver konsoll. Og to eksemplarer av Guitar Hero II, sånn at jeg kan spille med en venn.

Jeg ønsker meg også en venn.

7364249[/snapback]

Det var noen heftige ønsker du hadde. Men det siste ønsket likte jeg. Det finnes nok mange her på forumet som ser på deg som en venn vil jeg tro. Du virker hvertfall som en hyggelig kar. :)

Lenke til kommentar

Siden det ser ut som om vi har flere julegaveønsketråder her, så får jeg vel poste brevet mitt her og.

Kjære Nissen

Dette året synes jeg at jeg har vært ganske snill. Som det solidariske mennesket jeg da er, ønsker jeg meg ingen materielle goder i det hele tatt denne jula. Dette året har det skjedd mye rart, på mange fronter i verden. Kriger startes og avsluttes, regjeringer velges og avkastes, og folk dør i fleng, til manges store glede. Jeg ønsker ikke å motsette samfunnets naturlige gang slik det forekommer, men du kan godt moderere deg litt. Det er tydelig at dine kommunistiske tendenser slår til når du lar et land som Thailand gå inn i revolusjon med nedbrenning av skoler og skyting av lærere, og lar Kim Dae Jung herje fritt med sine labre forsøk på atomprøvesprengninger. Jeg stiller meg fortsatt uforstående til hvordan du fikk nobelspriskomiteen i 2000 til å gi Kim Nobels Fredspris. Men det får bli mellom deg, Jägermeisteren og Nobel selv.

Tatt i betraktning de da siste hendelser omkring i verden og at du sikkert er opptatt nok med å gi nok et psykopatisk barn en Nintendo Wiii til jul, ønsker jeg meg gjerne et nytt liv.

Eventuelt snø.

Takk for i år

Hilsen Marley

Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg, etter å ha lest allyse sitt innlegg, en PS3, Wii og 360, med 20 spill til hver konsoll. Og to eksemplarer av Guitar Hero II, sånn at jeg kan spille med en venn.

Jeg ønsker meg også en venn.

7364249[/snapback]

Det var noen heftige ønsker du hadde. Men det siste ønsket likte jeg. Det finnes nok mange her på forumet som ser på deg som en venn vil jeg tro. Du virker hvertfall som en hyggelig kar. :)

7365588[/snapback]

Har egentlig ikke behov for noen av delene. Hadde aldri spilt annet enn Guitar Hero på PS2, som jeg allerede har. Venner har jeg nok av.

Jeg ønsker meg en Cola. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...