Pjuus Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 får se om jeg kan presse deg inn i the schedule.... 7346931[/snapback] Najjs.... Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Penger...Company of Heroes! og en fin Jule dram Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 *snip* 7078305[/snapback] Wuhu. Jeg vil forandre. Jeg vil ha zloty, kos og engangskamera. Evt ting folk syns skriker "Idaa!" (: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Jeg er visst veldig rar som ikke ønsker meg noe spesielt. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Jeg er visst veldig rar som ikke ønsker meg noe spesielt. 7350292[/snapback] tror ikke du er så rar gitt Begynner å bli lei julemaset sjøl....Skulle bare vært en koselig middag med familien uten all ventinga på stappa sentere med masse svette folk som dytter Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Jeg er veldig glad i selve julen. Julestemning, god mat og alt det der. Men julegaver er ikke det samme som det en gang var, og nå har jeg faktisk det meste av det jeg ønsker meg fordi jeg kan kjøpe ting selv. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Mine julegaveønsker: -Penger -Marshall 5010 forsterker (vanskelige å finne) -Fender Telecaster Thinline '69 i sunburst -En god flamenco-gitar -En god stålstrenger\western gitar -Ny pc\studio -Aguilar GS115 basskabinett -En god rørkompressor -En skikkelig PC-stol (den jeg har nå er ny, dog ubrukelig) -Nymalte vegger på rommet mitt -Clavia Nord Electro-88 synth -To-kilos toblerone sjokolade -Kjæreste (er jo lov å drømme) -Bil (helst en Datsun Laurel 240L. Ikke er de dyre heller) -Gavekort hos HG Thor Labs, for å få epoxy-coated gripebrettet på fretlessen min -Nye pickuper til fretlessen, helst Bartolini eller DeLano. -God mat på juleaften ....som dere skjønner, er det mye jeg har lyst på! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Kan jeg heller ikke bare, dinge på døra, med bare en sløyfe på Er redd for at det skal bli luftmangel, i en eske, dessuten, blir det mye penger i frakt :!: 7345905[/snapback] Det skal nok gå bra Bare det er deg og en sløyfe et eller annet sted på deg så blir jeg glad .. 7345921[/snapback] Litt dilemma for deg her, meg....eller Gimpen...vel, har iallefall anledning selv, og veldig lyst. Så hvis Gimpen ikke var veeeldig interessert, så kan jeg "be the one" Eller hva med meg, og Gimpen Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Kan jeg heller ikke bare, dinge på døra, med bare en sløyfe på Er redd for at det skal bli luftmangel, i en eske, dessuten, blir det mye penger i frakt :!: 7345905[/snapback] Det skal nok gå bra Bare det er deg og en sløyfe et eller annet sted på deg så blir jeg glad .. 7345921[/snapback] Litt dilemma for deg her, meg....eller Gimpen...vel, har iallefall anledning selv, og veldig lyst. Så hvis Gimpen ikke var veeeldig interessert, så kan jeg "be the one" Eller hva med meg, og Gimpen 7350587[/snapback] eller hva med alle tre?? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Jeg er visst veldig rar som ikke ønsker meg noe spesielt. 7350292[/snapback] Jeg ønsker meg ikke noe helt spesielt jeg heller Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Har tenkt mye på hva jeg ønsker meg til jul, men kommer nesten ikke på noe. Mest av alt ønsker jeg meg Kjæreste men tviler litt på at nissen kommer med det. ellers: - klokkeradio jeg kan ha på nattbordet. - Mini kjøleskap. - nytt sengetøy - ny Lommebok - Penger! Det er alt jeg ønsker meg, og en slik klokke radio koster 129kr, så tror nok denne kommer til å stå på nattbordet lenge før jul. Det samme gjelder sengetøyet, det kjøper jeg meg nok selv før jul. Trenger seriøst hjelp til å finne på ønsker! syntes jeg har alt jeg trenger. Endret 24. november 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 (endret) eller hva med alle tre?? 7350713[/snapback] ' Read my bottom line Innlegget mitt har blitt redigert av moderator fordi jeg quotet en quote som quotet en quote som quotet en quote.. Endret 24. november 2006 av darkness| Lenke til kommentar
aGal Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Jeg ønsker meg: Logitech G3 mus (500,-) Mini Zippy tastatur... (500,-) Eksternbox til harddisk 3,5" (500,-) Speilrefleks D70 eller D200 (noe jeg ikke får, men er lov å ønske) 8000-13000,-?) LCD TV 26" samesang (samsung, husker ikke modell) (noe jeg også ikke får) (8000,-) Penger så jeg får kjøpt LCD TV 26"... 2 GB ram pc 3200 av et slag.. +++ Kan sitte å ramse opp liste helt mongo lang men har ikke behov Jule gave fra meg selv til meg selv... 2 x 3 m usb skjøtekabel, PCI USB kort (6 usb porter holder ikke til meg, 10 holder) og noe anna kanskje... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Jeg ønsker meg sikkert en del, sånn fred på jord osv, men av materielle ting blir det vel: - Digitalt fotokamera - Marsipansjokolade! - Ny laptop.. Samma hvem, bare det er Dell og bedre enn den jeg har nå Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Read my bottom line 7350825[/snapback] wee For en fin jul!! Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Jeg ønsker meg: - Seinfeld på dvd - Flanell sengetøy - SOKKER - Moleskine kalender - Mikrobølgeovn - CD, Scissor Sisters - Scissor Sisters - CD, Johnny Cash - Ring Of Fire: The Legend Of Johnny Cash - CD, Foo Fighters - Skin And Bones - Live & Unplugged - CD, AC/DC - Stiff Upper Lip - Rosa LArobe for 13,3-tommers MacBook - Grunnbok i helse- og sosialpolitikk av K. Halvorsen - Gavekort på H&M - Vans sko - Little Britain ses. 3 - Sjokolade rackert fra Minde sjokolade Endret 25. november 2006 av Petronius Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg trenger sårt flere sokker og en bag til Videokameraet mitt. Og et nytt skjermkort hadde hjulpet... Lenke til kommentar
Duality Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Sokker faktisk det får jeg enten jeg ønsker det eller ei! Lenke til kommentar
ans Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Ønska mg 1.5 litter 96% heimebrent eller en ny bærbar PC Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 250gb disk:P Og nytt skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå