Mauro Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Skal vi se. En Nintendo Wii hadde ikke skadet. Ellers vil jeg ha penger for å pusse opp bilen min litt. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja, jeg har en del ønsker. Bare ting jeg trenger, eller semi-trenger. Silkelakenpose, rektangulær Dunjakke for fjellet Norrøna Trollveggen (turbukse) Tivoli Reiseradio Snøvotter, vanntett Ullvotter Halvvotter/hansker MS FlightSim X Flyratt/Throttle/Pedaler for PC Basic klatresett (sele, talkumposer/ball, karabiner, taulås) Breøks Stegjern Karabinere med låsing 2 stk Karabinere uten låsing 2-3 Brystsele Boxere Bukser PacLite Jakke Black Diamond Turbo isskrue 19-22 cm Klatrehjelm Fjellduk Nintendo Wii Legend of Zelda: Twilight Princess (Nintendo Wii) Jeg forventer minst en låsbar karabiner fra folket på diskusjon.no Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 En god klem og et fint brev fra ei fin jente hadde ikke vært å forakte. Ellers har jeg alt jeg trenger, frykter for at det blir kjøkkenredskaper og bestikk til jul i år. Neste år er det vel samme som det er annenhvert år. Deodoranter som jeg ikke bruker. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er vel egentlig ikke så mye jeg ønsker meg, men likevel er det to ting som stikker seg litt ut hvis man ser bort i fra penger (som jeg likevel ikke får, da jeg er for gammel til julegaver fra øvrig familie ) 1. Ny Manchester United-drakt 2. Pro Evolution Soccer 6 til XBOX 360 Ellers vil jeg vel si at jeg har alt jeg trenger, og er lykkelig hvis man ser bort ifra skolesituasjonen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Killerquo: Du får en klatrepartner av meg. Nemlig meg. Jeg har innsett at det er ingenting i verden jeg trenger, og at livet ikke kan bli bedre av ting. Utenom Guitar Hero 2. Herre Allah som jeg ønsker meg det spillet. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ønsker meg vel ny gaming mus og kanskje nytt tastatur. Noen pc spille hadde jeg heller ikke hatt noe i mot. Lenke til kommentar
brd Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Jeg ønsker meg at verden skal være et bedre plass å bo på. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Yea right :!: Endret 27. oktober 2006 av brd Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg ønsker meg penger, så jeg får råd til å bygge meg ny PC etter jul. Ellers kunne en god flamenco-gitar vært fin å ha Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ønsker meg : Ny MC Hjelm og kansje 100 plekter (vet ikke hvor mange jeg har rotet bort oppigjenom ) og kjørehansker Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Kanskje... Ny gitar hadde vært snasent. Nintendo Wii ville også eid. Hmm... Kanskje masse Xbox-spill. Nei, jeg tror seriøst det blir en ny gitar Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Blir vel noe sånt som Canon EF 50mm F1.8 / f.14 og NFS:Carbon her. Pluss klær og penger. =) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Har ikke begynt å tenke på sånt enda.. Men finner vel på noe.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Band of brothers-boksen. Kanskje en CD eller to. Ellers ønsker jeg meg bare en bekymringsløs jul. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 iPod og sesongkort i skibakken Kanskje nye skistaver og noe stash til bilen også Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) . Endret 8. oktober 2012 av NorThy Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Litt tidlig med juleforbredelser enda selv om rema har starta og selge julebrus hehe men men ønsker meg ett skikkelig kvalitetsheadsett!! Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Ønsker meg ny laptop, nytt keyboard og den nye Uniteddrakta.. Dette blir dyrt.. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg vil ha en F-Kart 100 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Fred på jord! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg vil ha en BIL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå