Gå til innhold

Noen som vil lage en logo til et cheerleading lag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns du bør ta en ekstra titt på Velmonts logo. Den er i vektor (tror jeg?), og den er enkel, pen å se på. Han har fått igjennom både "falcon" (se etter og du ser faktisk et fuglehode og nebb), og cheerleading. En god logo mener jeg. Godt jobbet Velmont! :)

7118129[/snapback]

 

Takk :-) Flott å sjå at du såg det. Han er i vektor, ja.

 

Moro at nokon sat pris på arbeidet. Virkar som om du hev litt-over-normal peiling på bumerke. Inni mellom tek eg betalte bumerkeoppdrag, men då brukar eg tvo veker på bumerket, ikkje femten minutt :-)

 

Og Hazor; kan du venligst *unngå* å lasta opp digre jpg-bilete og visa dei på sida (bruk ei lenkje)? Dessutan er ikkje jpg eit format for bumerke, ein lyt bruka vektor. Du «kræsja» nærast maskina mi (hadde han køyrd Windows og det same hadde skjedd, hadde han kræsja) :| X.Org nyttar 60% av RAM-en min, så 250MiB berre for å halda pixmapene til bileta - elles brukar 30% av resten. Så med andre ord blir all RAM bruka, og det går sørpetreigt.

Endret av Velmont
Lenke til kommentar

Jeg synes Velmonts logo var bra, vektor er tøft. :) Skal prøve å lage noe selv.

 

Edit: Ble ikke noe vektor, men jeg prøvde å etterligne den stjerna du viste frem.

:blush:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

logo4zq3.jpg

Bare si hva du synes. Kvaliteten ble litt dårlig på banneret der, grunnet at jeg brukte Photoshop Elements når jeg lagde den. Litt dårligere program.

Da jeg prøvde noen andre farger så den bedre ut, men det går jo ikke.

Endret av Jyrgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...