Tunky Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Dette er forslaget jeg gnudde sammen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Leste litt feil. Falcons i banneret. EDIT: litt mellomrom mellom bokstavene i Falcons. Endret 21. oktober 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg syns du bør ta en ekstra titt på Velmonts logo. Den er i vektor (tror jeg?), og den er enkel, pen å se på. Han har fått igjennom både "falcon" (se etter og du ser faktisk et fuglehode og nebb), og cheerleading. En god logo mener jeg. Godt jobbet Velmont! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (se etter og du ser faktisk et fuglehode og nebb) Hvor? Hvor? Hvor? Hvor? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Se på høyredelen av bildet. (venstrebenet til figuren). Den øverste svarte delen er overdelen av nebbet, den røde er underdelen av nebbet. Hodet på cheerleaderen blir øyet på fuglen. Lenke til kommentar
Hazor Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hm må si jeg liker ikke stilen på den der sherrif stjerna. Det er meg. Alikevel laget jeg noe med stjerne. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg syns du bør ta en ekstra titt på Velmonts logo. Den er i vektor (tror jeg?), og den er enkel, pen å se på. Han har fått igjennom både "falcon" (se etter og du ser faktisk et fuglehode og nebb), og cheerleading. En god logo mener jeg. Godt jobbet Velmont! 7118129[/snapback] Takk :-) Flott å sjå at du såg det. Han er i vektor, ja. Moro at nokon sat pris på arbeidet. Virkar som om du hev litt-over-normal peiling på bumerke. Inni mellom tek eg betalte bumerkeoppdrag, men då brukar eg tvo veker på bumerket, ikkje femten minutt :-) Og Hazor; kan du venligst *unngå* å lasta opp digre jpg-bilete og visa dei på sida (bruk ei lenkje)? Dessutan er ikkje jpg eit format for bumerke, ein lyt bruka vektor. Du «kræsja» nærast maskina mi (hadde han køyrd Windows og det same hadde skjedd, hadde han kræsja) :| X.Org nyttar 60% av RAM-en min, så 250MiB berre for å halda pixmapene til bileta - elles brukar 30% av resten. Så med andre ord blir all RAM bruka, og det går sørpetreigt. Endret 24. oktober 2006 av Velmont Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Mitt bidrag Hvis du liker den kan jeg jobbe videre på den. Litt slurv her og der. Endret 26. oktober 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Jeg synes Velmonts logo var bra, vektor er tøft. Skal prøve å lage noe selv. Edit: Ble ikke noe vektor, men jeg prøvde å etterligne den stjerna du viste frem. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bare si hva du synes. Kvaliteten ble litt dårlig på banneret der, grunnet at jeg brukte Photoshop Elements når jeg lagde den. Litt dårligere program. Da jeg prøvde noen andre farger så den bedre ut, men det går jo ikke. Endret 26. oktober 2006 av Jyrgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå