mcgroven Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Drømmen er eldgammel og umulig: Erobre verden og bli menneskehetens enehersker. I Europa Universalis III kan du forsøke deg på det umulige. Les mer Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg gleder meg til dette spillet , det kommer ikke før neste år dog Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hva var karakteren? 7078980[/snapback] Dette er en sniktitt. Spillet utgis, som det beskrives i teksten, i løpet av første kvartal 2007. Først da kommer vi med en anmeldelse, med karaktervurdering. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 ah.. selvfølgelig .. beklager.. vet jo det.. var nok litt borte her på morgenkvisten ja.. Pleier å se på karakteren først, skjønner du, før jeg vurderer om jeg skal gidde å lese en hel omtale! Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det kommer en samlerutgave av EU3: Link The “Collectors Edition” will include several exclusive assets that cannot be obtained elsewhere: · 100-page 4 color strategy guide · A special Producer introduction to the game · The official “Europa Universalis III” soundtrack · Composers diary, complementing the soundtrack · Exclusive download content, including special forum bonus content In addition, players will also find: · A 140-page 4 color manual · Sizeable poster map including all provinces · Collectible stickers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg