izek_mendez Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Tok dette i skogen i natt, røper ikke teknikken før dere kommer med noen gode forslag. Mads Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Faktisk ganske stilig! Aner ikke hva slags teknikk du tenker på, men jeg vil tippe at du har plassert ei arbeidslampe eller noe bak der, for å få frem dette lyset? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Utrolig stilig. Akkurat noe for mitt oye. Aner ikke hva du har gjort, men tipper at du har gjort ett eller annet i Photoshop. Jeg vil gjerne vite det. Edit: Glemte aa si at oeksen ble utrolig flott i treet. Satt et fint preg paa bildet. Endret 16. oktober 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg likte det også. Kan ligge en god historie bak det fotoet Lenke til kommentar
jammi Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Flott synes jeg! Fattet ikke hva motivet var før jeg leste litt nedover tråden, men nå ser jeg treet og øksen.. Håper ikke du hogg et hakk i treet kun for bildets skyld..? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Og naa synes jeg at du kan fortelle hva du har gjort. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har du brukt en kompis med lomelykt eller noe + etterarbeid Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei, er dårlig med etterarbeid på dette. Sier så mye som lommelykt, tett tåke, spindelvev og 30sek lukker. Mads Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Spennende bilde,syns du har fått til lyset bra.Øksen så bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå