Gå til innhold

Xbox360 henger seg under spilling

ManheiM

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kjøpte en xbox360 rundt juli tider og har fungert veldig bra. Men nå i det siste har den begynte å henge seg. Det skjer skjer som regel når jeg spiller fifa 07 demo. Det jeg lurer på om xbox'en min holder på å dø?

På forhånd takk for svar :love:

Mvh Petter T

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min begynte plutselig og henge seg. Det kom masse firkanter på skjermen sammen med en høy lyd. Dette skjedde først et par ganger en dag, dagen etter gikk det ikke an å spille i det hele tatt. 360`n begynte å henge seg støtt og stadig, oppstart, demo, spill.. Fikk spille toppen 2 min. av spill og demoer. Live arcade spillene får jeg spilt litt lenger, men de henger seg til slutt de også. De tre røde lysene begynte deretter å dukke opp, forsvant for så å dukke opp igjen. Nå venter jeg på eske som jeg kan sende xboxen i.

Lenke til kommentar
Om du får de tre røde lysene så kan det være lurt å sjekke feilkoden.

(sync-up + eject).

Er det 0102, så er det stort sett natta for boksen, og bare å ringe support så fort som mulig.

7077408[/snapback]

Den jeg har levert inn nå fikk blinkende rød ring. Jeg trykket start, hørte viftene begynnte å start og så gikk de etter 1 sekund av igjen og så kom det blinkende rød ring.. Prøvde reboot og sjekket alle koblinger. Fremdeles ikke noe løsning. Så jeg leverte den inn, det må nå da være en viss byggkvalitet på dette sirkuset, og jeg leker ikke mathlock på rent prinsipp.. så nei, som sagt.. Microsoft, gi meg en ny xbox 360!

Lenke til kommentar
Jeg også fikk plutselig frysbilder når jeg spilte, og måtte reboote.. Dette skjedde kun i oblivion.. så jeg leverte den inn..

konsollen var produsert i 2005. så fikk ny, og nå er den også fucket.. så har levert den.. og venter nå på ny..

7077386[/snapback]

Det der med at konsollen fryser i Oblivion er vel ikke et hardware problem, men dårlig programmering fra spillutviklerenes side. Begge konsollene jeg har hatt har i hvertfall hatt dette problemet, både gammel og ny (31.5) type. Husker for øvrig at Morrowind frøs noe jævlig til tider på Xboxen. Og den konsollen var det aldri noe tull med ellers for min del i hvertfall.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Dere som hadde problem med at Xbox'en hengte seg under spilling, hva ble løsningen på saken?

Jeg opplever at FIFA07 henger seg under spilling. Er det butikken dere kjøpte xbox'en på dere har tatt kontakt med? Eller noen andre?

7219804[/snapback]

Løsningen på saken ble at jeg måtte ringe support, så kom de og hentet den etter bare noen dager. Får håpe det er fikset når jeg får den tilbake om noen dager.Og det var ikke bare på fifa 07 dette skjedde, men også på andre spill. Så det er nok konsollen.

Lenke til kommentar

Syntes enkelte er bittelitt rask på avtrekkeren angående å sende inn. Greit nok med de tre røde lysene som kommer når man starter, men første gangen spillet fryser under Oblivion? Eller andre og tredje for den slags skyld? At Oblivion fryser, er en relativt kjent sak, og det er i boxen sin feil, men spillet. Har hatt min box siden launch, og den har hengt seg i ny og ne den også, men det har alltid fungert å ta den av og på. Her forleden fikk jeg disse tre røde lysene under PES6 spilling to ganger i løpet av 5 min(nøyaktig 40 min inn i 1. omgangene), men også her fungerte det med en enkel reset...har fungert fint siden.

Lenke til kommentar
Syntes enkelte er bittelitt rask på avtrekkeren angående å sende inn. Greit nok med de tre røde lysene som kommer når man starter, men første gangen spillet fryser under Oblivion? Eller  andre og tredje for den slags skyld? At Oblivion fryser, er en relativt kjent sak, og det er i boxen sin feil, men spillet. Har hatt min box siden launch, og den har hengt seg i ny og ne den også, men det har alltid fungert å ta den av og på. Her forleden fikk jeg disse tre røde lysene under PES6 spilling to ganger i løpet av 5 min(nøyaktig 40 min inn i 1. omgangene), men også her fungerte det med en enkel reset...har fungert fint siden.

7222074[/snapback]

Men når det skjer om igjen og om igjen, så er det ikke noe annet å gjøre enn å sende den inn. I tillegg at det skjer på alle spill, både demoer og fullversjon spill. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...