Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc`en henger seg

Anbefalte innlegg

Går helt greitt å sitte på msn, musikk osv, men med en gnag jeg kjører ett spill, eller masse program, restarter pcn, byttet ID kabel her en dag, bare for å sjekke, da funket den i ett døgn før den startet å restarte seg igjen, hva kan være galt ? =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags pc har du? Se om du ser noen feil i hendelsesloggen. Kan forsåvidt høres ut som et minne eller varme-problem, du kan evt. prøve å bytte slotten på RAM-brikken.

For å få opp hendelsesliste: Start > Kjør > eventvwr.msc

Endret av jh_
Lenke til kommentar

selv bygd :p eneste som står på den er det er ei dårlig blokk på disk D , men den har jeg koblet ut , så kan ikke være den som er problemet, den klikker jo bare når jeg kjører mye program, eller ett spill da som krever litt , men syntes det var litt rart at det var rammen når den ikke klikket på en stund !

Lenke til kommentar

Hei og velkommen til forumet!

Siden den er selvbygd, så er det minst like viktig å få vite innholdet i pcen. List opp alt av maskinvare, og legg det til i profilen din etterpå, så slipper du å liste opp ved en senere anledning.

Sjekk temperatur på cpu og skjermkort. Fjern støv i vifter.

Forsøk nye skjermkortdrivere.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Ja, har skrevet ned delene, bare usikker på hovedkort :p men ja , jeg tror at det må være enten CPU eller skjermkort, siden pcn henger seg, alt bare stopper, jeg har skjermbilde, men får ikke til å røre noe ! enkelte ganger så går det ant å sitte på msn å skrive, men ikke noe annet ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...