Petter- Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Går helt greitt å sitte på msn, musikk osv, men med en gnag jeg kjører ett spill, eller masse program, restarter pcn, byttet ID kabel her en dag, bare for å sjekke, da funket den i ett døgn før den startet å restarte seg igjen, hva kan være galt ? =/ Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Hva slags pc har du? Se om du ser noen feil i hendelsesloggen. Kan forsåvidt høres ut som et minne eller varme-problem, du kan evt. prøve å bytte slotten på RAM-brikken. For å få opp hendelsesliste: Start > Kjør > eventvwr.msc Endret 15. oktober 2006 av jh_ Lenke til kommentar
Petter- Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 selv bygd eneste som står på den er det er ei dårlig blokk på disk D , men den har jeg koblet ut , så kan ikke være den som er problemet, den klikker jo bare når jeg kjører mye program, eller ett spill da som krever litt , men syntes det var litt rart at det var rammen når den ikke klikket på en stund ! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei og velkommen til forumet! Siden den er selvbygd, så er det minst like viktig å få vite innholdet i pcen. List opp alt av maskinvare, og legg det til i profilen din etterpå, så slipper du å liste opp ved en senere anledning. Sjekk temperatur på cpu og skjermkort. Fjern støv i vifter. Forsøk nye skjermkortdrivere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Dobbelsjekk også at alle komponenter og kabler står skikkelig i, og at cpu-viften er festet slik den skal. Endret 16. oktober 2006 av Xenofil Lenke til kommentar
Petter- Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, har skrevet ned delene, bare usikker på hovedkort men ja , jeg tror at det må være enten CPU eller skjermkort, siden pcn henger seg, alt bare stopper, jeg har skjermbilde, men får ikke til å røre noe ! enkelte ganger så går det ant å sitte på msn å skrive, men ikke noe annet .. Lenke til kommentar
Petter- Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 nå får jeg ikke skjermbilde, så nå har jeg en knapp på skjermkortet , men må vell få lånt meg ett til .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå