Faris Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jippi! Blir spennende å se hvordan det nye designet blir Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Nå kan dere se det nye skinet selv om forumet er nede enda Ser ganske fresht ut egentlig Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hurra, nå er det fullstendig oppe! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Prøvde å registrere meg der, men fikk beskjeden "the server is too busy at the moment" ... Redigert; der gikk det Dere finner meg som Skavold, om noen skulle finne på å lure. Endret 28. februar 2007 av OML Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det ser pent ut og alt det der, helt supert.. Menne, jeg har aldri fått meldinga om at "the server is too busy" så ofte før! herregud, så latterlig.. Får ikke gjort noe jo. Før omlegginga hadde ejg fått den meldinga EN gang på mine 4 år eller no. Men men, det kommer seg vel.. *Smøre seg med tålmodighet* Men ja, jeg er positiv for forandringene, bare fikse alle engelske ord som henger igjen og norsk-skrivefeil Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg tror strengt tatt ikke vi trenger kontinuerlig oppdatering om bilforumet er oppe eller nede, så jeg stenger like greit tråden. Hvis dere ikke kommer inn på siden... vel, da er siden sannsynligvis nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg