Mr_Transam Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ikke spør meg.. aner ikke Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Får abstinenser, har prøvd å komme inn på bilforumet siden ca kl 1930! Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Får abstinenser, har prøvd å komme inn på bilforumet siden ca kl 1930! 7194688[/snapback] No shit.. vært å tatt bilder i dag og alt, så får jeg ikke vist dem! faen ass.. Kan vel legge ut en teaser her:) Endret 31. oktober 2006 av mrruy Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Heftige hjulbrønner på rs4 ann standar a4. Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Heftige hjulbrønner på rs4 ann standar a4. 7196161[/snapback] heftig reservehjulsbrønn? så du har vært i bagasjerommet på en rs4 og standard a4 og sammenliknet? men ganske småporr de hjulbuene. Din nybil mrruy? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Heftige hjulbrønner på rs4 ann standar a4. 7196161[/snapback] heftig reservehjulsbrønn? så du har vært i bagasjerommet på en rs4 og standard a4 og sammenliknet? men ganske småporr de hjulbuene. Din nybil mrruy? 7196836[/snapback] sriveleif Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 heftig reservehjulsbrønn? så du har vært i bagasjerommet på en rs4 og standard a4 og sammenliknet? men ganske småporr de hjulbuene. Din nybil mrruy? 7196836[/snapback] Nei er ikke det husebyrs.. jeg er brunerune fra bilforumet.net, og som du sikkert har fått med deg der, har jeg en lilla audi a4;) Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nei er ikke det husebyrs.. jeg er brunerune fra bilforumet.net, og som du sikkert har fått med deg der, har jeg en lilla audi a4;) 7199182[/snapback] det har jeg vettu ikke bare å vite hvem som er hvem på forskjellige forum når man ikke bruker samme navn Lenke til kommentar
s13 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Men hva skjer med forumet i dag da? Lenke til kommentar
illest Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg hadde ikke hatt behov for internett hvis det ikke hadde vært noe "bilforum" Lenke til kommentar
s13 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vært nede i hele helgen virker det som. Lenke til kommentar
razer Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tipper de skal lansere det "nye" bilforumet som det har vært snakk om en stund nå Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Om dere hadde giddet å stikke inn på irc kanalen så står det faktisk hvorfor det er nede. 4Forumstatus: offline grunnet serverkræsj. regner ikke med at forumet kommet opp med det første. det stod i topic. Lenke til kommentar
razer Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Så må du vel skjønne at det ikke er alle som henger på irc? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Faktisk veldig irriterende at det er nede nå da Virker som det forumet der generelt sett har elendig oppetid i forhold til visse andre forum? Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Om nettene er forumet nede fordi det tas backup av serveren som forumet ligger på. Og nå har tydeligvis denne serveren krasjet. Men det kan jo ikke ta år og dag å reinstallere (evt bytte ut noen komponenter) når det tas backup i hytt og pine Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kjett/Synd at det er mye nedetid der ja.. Det er et ganske stort/seriøst forum, men er vel ikke sikkert det har så mye midler til å drive det eller. Får håpe det kommer opp igjen snart! Lenke til kommentar
Mr-Heier Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Bilforumet.net består av en webserver og en db-server! Webserveren har en lei tendens å kræsje pga for dårlig Hardware. Vi er litt i en omstillingsfase da vi skal lansere nye sider og flytte serverne til eget serverom ved vårt kontor. Akuratt nå står serverne hos coloaction og jeg har først nå greid å få tak i folk der for å manuellt restarte maskine. Stort sett er det lighttpd som kræsjer men nå tryna hele maskina. Derfor får jeg ikke restarta den utenifra men man må ned til der den står for å restarte. Når vi får serverne opp på ny location kommer vi til å utføre et par forbedringer på hardware og kjøre en del benchmarking for å se hva vi trenger av nye servere. Inntil videre må vi desverre leve med at det er litt ustabilt i blant. Dette beklager vi jo selvfølgelig for. Marius Bilforumet ADMIN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg