skyline Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg får min XP1600 i morra, og skal self klokke den. Men går det ann å bruke loddetinn? Eller er dette bortimot umulig? Tenkte å bruke multimeter til å måle om jeg eventuelt får kortsluttning på tvers. En annen ting, hvor "klokk" bar er XP1600?? Jeg kommer til å bruke GlobalWin Fop32 i begynnelsen, og deretter gå over på hjemme mekka vann avkjøling. Potensialet? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Viss du har tilgang på loddetinn av typen superflyss er det bare og dryppe tinnet over l1 broene da tinnet tråder seg sammen slik at det ikke blir forbindelse mellom dem Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Vet ikke hvor lett det er med loddetinn, men tror det har vært en post angående det før... søk og se om du finner noen flere poster. Men ville nok holdt meg til vindusrep kit og en spiss fyrstikk/tannpirker... IKKE anbefalt loddetinn hvis du ikke har ULTRATYNN lodde tinn og stø på hånden.. ikek akkurat lett å få vekk loddetinn.. kjipt å varme opp forskjellige tingene på cpuen også =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå