Gå til innhold

Barna på loftet som ble glemt,søker tittel navn

Anbefalte innlegg

Jeg leste for noen år siden en god bok, som jeg gjerne vil lese igjen men har desverre glemt tittelen, skal prøve å beskrive noe av handlingen

Den handler om 3 søsken, som har en mor som må flytte til sine foreldre og de må være med. Men da dems mormor vil ikke vite noe av de tre søskene (som er en to jenter og en gutt, mener gutten er eldst) så må de bo på loftet., for att mormoren ikke skal vite att de bor der. Mormoren og morfaren er meget velstående, var visstnok ett veldig stort hus.

De blir lovet av moren att de snart skal få komme ned i huset, og ta del av livene der nede, men det skjer aldri. Hushjelpen setter opp mat til dem, og moren glemmer dem etterhvert, og finner seg en ny mann (mener faren til barna døde, derfor måtte de flytte til mormoren dems) og blir en sosietets dame, og får seg snart ett nytt liv uten barna mens de bor på loftet. Barna bor på loftet i mangfoldige år, husker att gutten er liten når dem flytter dit, og att han går igjennom puberteten når de er på loftet.

Helt til slutt klarer de å flykte, da har de nesten blitt voksne mener jeg å huske, og jeg har også hørt att det muligens skal finnes en bok til om livet dems etter att de kom ut fra loftet.

Om noen aner/husker/vet hva denne boken heter, eventuelt forfatteren som har skrevet den, vil jeg bli kjempe takknemlig!

Endret av DalnetSlem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...