ErlendRU Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Når jeg skal se på DVD bruker jeg gjerne PowerDVD, men har slitt i det siste med at når jeg skrur på full skjerm, så er det bare en firkant som dekker omtrent 2/3 av skjermen. Er det noe jeg kan gjøre for å få brukt hele skjermen? =/ Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Reinstalere programmet er det første du burde prøve. Er det gratis å oppdatere det? det er nemlig ikke det på winDVD... Hvis det finnes nyere oppdateringer burde du prøv di. Er firkanten der på alle filmer? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Tviler på at det hjelper å reinnstalere det, men ok, skal prøve det.. Mener jeg har nyeste versjon. Ja, det er bare en firkant på alle filmer. Edit: Det hjalp ikke stort å reinnstalere. Hadde heller ikke nyeste versjonen. Jeg har 5. 7 er visst den nyeste, og det er ikke gratis å oppdatere. Men kan ikke se at det skal gjøre noe å kjøre en "gammel" versjon? Endret 15. oktober 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå