sevve Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har brukt hyperglides en stund nå og er veldig fornøyd med dem, men nå er de altså utsklitt. Jeg klarte ikke å oppdrive nye så trenger derfor noen andre skates. Noen tips? Gjerne noen som ligner på hyperglides. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 For all del, ikke bruk sånn som ligner på teipbiter..... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Qpad glidz. Einaste glidz/skates eg har prøvd. Fungere i alle fall bedre enn vanlige museføtter. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Qpad Glidz fungerer utmerket på min MX510 og Qpad Lowsense. Anbefales på det sterkeste. Mvh Erling Lenke til kommentar
............... Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 hvordan matte har du da? og mus for den saks skyld Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Ut i fra det jeg har hørt av folk som har testet det meste, er hyperglides det beste man kan få tak i, men jeg har ikke prøvd dem selv. Endret 16. oktober 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå