catocontrol Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 En liten tur i Luxembourg city med kamera Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Oj pene bilder! Likte begge to. Var en liten tur innom Luxemburg for ei uke siden, men var der ikke mer enn ett par timer mens jeg venta på ett tog. Skulle kanskje bevilget meg en litt lengre stopp nå ser jeg :-) Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Oj pene bilder!Likte begge to. Var en liten tur innom Luxemburg for ei uke siden, men var der ikke mer enn ett par timer mens jeg venta på ett tog. Skulle kanskje bevilget meg en litt lengre stopp nå ser jeg :-) 7075482[/snapback] ja det er en meget pen "fotoby" Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Veldig kornete bilder, og i tillegg var det ene punktet på kirka der utbrent. Ellers fine bilder. Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Oj pene bilder!Likte begge to. Var en liten tur innom Luxemburg for ei uke siden, men var der ikke mer enn ett par timer mens jeg venta på ett tog. Skulle kanskje bevilget meg en litt lengre stopp nå ser jeg :-) 7075482[/snapback] ja det er en meget pen "fotoby" 7075528[/snapback] det ene punktet der, er nok et "lysshow" som slenges opp på kirka Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Kjenner igjen slottet (for det er vel det?). Var der for snart 8-9 aar siden. Gode barneminner! Bildene var litt kornete og utbrente noen steder, men ellers veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå