Space_Shoot Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Ja du leste riktig, svensk mesterskap i overklokking, http://www.nordichardware.com har mer om saken. Det hadde vært skøy å hatt i Norge også! (Bare da må det hete NM i overklokking) [ Denne Melding var redigert av: Space_Shoot på 2002-11-05 20:57 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Stidlig. Jeg trodde ikke svenskene holdt på med slikt jeg :razz: (ironi) Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Er klar for noe slikt i norge jeg ! =) Men første premie var av verdi av 7000,- Det er ikke mye da... Er liksom ikke sånn at man kan satse skikkelig å kjøpe inn masse hardware for å ta sjansen for å vinne... slik at man får litt crazy teams som tar av... Må liksom bare ta det man har fra før... NM i overklokking med 500.000 i premiere eller mer hadde vært morro... Da kunne folk tatt en lån og tatt sjansen på at de vant og hatt det fryktelig morro. før de fant ut at noen andre hadde vært enda galere og at de ikke vant =) jaja (ironi) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå