Complexity Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 En kompis lånte dvd rommen min fordi hans sluttet å virke.. Min fikk og en feil etter at han testet den i sin maskin, viser seg at det mest sansynligvis er IDE kabelen hans sin skyld.. Men her ser dere problemet med den, virker som at motoren som styrer laseren går alt for langt frem nån den skal lese av platen.. og gir derfor opp å lese fra den.. Det kommer en masse klikkelyder av at motoren snurrer videre når laseren ikke går lengere frem.. kan det fikses ved ny firmware? eller er den bare å kaste? Er en 1 år gammen NEC dvd brenner.. 8X hastighet på dvd.. Grunnen til at jeg har åpnet og ikke sendt inn til noen, er fordi jeg fikk den i julegave, og den ble kjøpt på en butikk i porsgrunn (laaangt unna) se filmen.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Bedre video.. trenger hjelp her Windows finner den, og jeg kan løse den ut via min datamaskin, så er nokk bare motoren.. Endret 15. oktober 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ingen som har god peiling på cd-dvd rommer? Hjelper det å flashe, eller skru? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 prøvde å flashe i sta, hjalp ikke.. Har og prøvd å holde lasermotoren i ro og flytte laseren lenger bak, da funker den som normalt 1 gang, men om jeg tar ut og inn cd luken er det samme problemet på nytt.. Frustrerende! har ikke råd til ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå