Gå til innhold

Spm Om Guild Recruitment vs PvPing


Anbefalte innlegg

er en nydinga NE Hunter.. Har det meste av Dungoen Raid settet og slikt..

 

Problemet er att det finnes ikke ett eneste guild på server'n min Dragonblight, som rekrutterer huntere, hvordan i all verden skal jeg få skaffet meg Tier sett?

Vurdere nå rett å slett og gi opp å starte med PvP og gå får rank 14 settet.

Jeg har veldig mye tid til å spille, stort sett fra kl 3-4 om dagen til 2-3 på natta, hver dag i hele uka..

 

Noen som har meneinger på hva jeg burde gjøre og hva som er lurest?

Forslag til andre måter å lete etter guild på? Noen som har Guild's på andre normalservere som gjør MC og leter etter huntere jeg kan migrere til?

 

Eller? hvor lang tid tar det ca med, la oss se, 5-7 timer spilling hver dag å bli rank 14 ?

 

Er ikke noe spes honored med noe ennå..

 

Og et siste spm.. For epic mount, hvor får jeg skaffa det? og på aller billigst mulig måte?

 

Mvh Galskap :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjaaa, rank 14 er jo vanskelig, om du har 7 timer å spille kan det alikavel vere vanskelig.

 

Kan jo fks bli rank 10, exalted med de fleste BG, da har jo du ganske så supert gear. Da er det også garantert at du sikkert kommer deg inn i ett eller annet Mc guild eller noe.

 

Rank 14 burde du ikke satse på.

 

Går du ikke på skole eller noe da?:p Snart er det jo skisessong, begynn med snowblades, det er gøy ;p

Lenke til kommentar

Om du ikke får guild er det som regel svært vanskelig, har prøvd selv.

 

PvP guild er faktisk ikke så utrolig vanskelig, du skaffer litt folk, så gjør dere premades i WSG.

 

Dere trenger ikke så bra gear heller, fordi når man opner lista av folk, ser at ALLE er fra samme server, leaver som regel alle med en gang, og det er lett å vinne.

 

Men hvorfor har du lyst til å ofre så mye tid til WoW? Klarer du virkelig spille til 2-3 om natten så stå opp tidlig dagen etterpå å gå på skole?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...