bcorny Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Et kanskje litt off topic emne her men... what the hell, here we go!?! Har et par spørsmål til alle dere musikkelskere der ute, som følger: 1. Den beste gitar-soloen/-"riffen"... 2. Den beste trommesoloen... Kom med innspill! :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Kanskje en idé å poste i Off-topic? :smile: Men jeg er svak for live-trommesoloer, da særlig Lars Ulrich sine. Ellers tar det meste Hellhammer gjør kaken. Gitarsoloer, vel, <whatever> av Steve Vai og Joe Satriani. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Joe Satriani og Kirk Cobain Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Satriani, Metallica - One :smile:, Eric Johnson, Inflames, Vai, Children Of Bodom og MAAAAAAAAAANGE flere geniale band... Det er umulig og nevne bare 1 :smile: Eric Johnson - Cliffs over Dover eller noe er jo konge Lenke til kommentar
erre Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg må bare si Guns N Roses(Slash) November Rain Soloen. Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Den beste trommesoloen "ever" så/hørte/følte jeg på Monsters of Rock på Råsunda Stadion i 1984 med Van Halen ... 84 å herregud jeg begynner å bli gammal. Der spilte forøvrig (Møley Crøe hehe) og AC/DC der vi har min favoritt til gitarsoloer. Sjekk ut soloen i f.eks sahke a leg eller noen som helst av live-soloene. Angus Young .... Last gitar hero ... Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Gleder meg til å svare: TrommeSolo: Tool - Fortysix & 2 (04:32) Metallica - The Frayed ends of Sanity (04:02)(bare en fill) GitarSolo: Alle Jarle H. Olsen sangene Alle Ac/Dc - sangene Metallica - The Frayed ends of Sanity Metallica - ...And Justice for All Metallica - Master of Puppets Mange Weezer sanger Vanskelig å komme på alle.. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Svarer på trommesolo: Neal Peart I Rush på "boot'n" Mirrors. Outstanding!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå