Gå til innhold

Kjøpe xbox 360 snart

Anbefalte innlegg

hei har kanskje tenkt å kjøpe meg en xbox 360 snart men veit ikke helt hva jeg må ha for å spille. er det eneste en xbox 360, et minnekort(sånn??http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312857&s=sc) og spill?(oblivion)

er usikker så jeg ikke kjøper dette og får spilt men ikke save"t.

Skal ha den vanlige(uten harddisk) takk for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde gå for Premium versjonen. Tenk på hvor mye du kan spare ved å laste ned demo-er og finne ut at dette spillet ikke var noe for deg.

Om du har mulighet, sjekk manufacturer production date.. jo senere på året den ble laget, jo desto mindre sjangse er det for at driten fucker seg.. ja, driten.

Lenke til kommentar

kjøp med den med harddisk med en gang du.. Sparer penger på det siden du uansett må kjøpe et minnekort til 300 spenn eller noe og at du ikke får med alt det andre stæsjet. Nå kommer jo Cod3 ut om en liten stund og ellers så er det mye bra rett rundt hjørnet.. Å kjøpe core er noe av det dummeste jeg har gjort. Måtte tilbake å kjøpe minnekort, live headset og nå må jeg ha harddisk for å laste ned nye oppdateringer som bruker litt mer plass enn jeg har på minnekortet 56 mb

Endret av enkisfranorgetsted
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Vil også anbefale deg å sjekke ut følgende tråd, som har diverse ofte stilte spørsmål vedr. Xbox 360.

Jeg ville, i lag med flere i tråden, anbefale deg å gå for Premium versjonen da core koster 1000,- kroner mer, men harddisken alene koster 849,- om du skal kjøpe den løst. I tillegg får du med trådløs kontroll, bedre AV-kabel og headset.

Lenke til kommentar
Sponse han du da, i og med at han ikkje har penger for øyeblikket.

7087806[/snapback]

Da er det jo bare å fikse seg noe arbeid......eller er det ikke så lett det kanche?

7087937[/snapback]

Spør ikkje meg, spør han som skal kjøpe seg konsoll.

Lenke til kommentar
Sponse han du da, i og med at han ikkje har penger for øyeblikket.

7087806[/snapback]

Da er det jo bare å fikse seg noe arbeid......eller er det ikke så lett det kanche?

7087937[/snapback]

Spør ikkje meg, spør han som skal kjøpe seg konsoll.

7087996[/snapback]

Det er jo opp til han om han skal kjøpe en core eller en premium, men jeg vil ha annbefalt en premium.

men men, det er opp til hver enkelt hvor mye de vil bruke på spillutstyr og lignende.

edit: leif

Endret av mX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...