propers404 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei. Etter min siste formatering ble alle stasjonsbokstavene hetene noe annet. ACERDATA (D:) ble til ACERDATA (H:) DVD-Ram Drive (E:) Ble til (I:) osv. Hvordan bytter jeg tilbake dette? Vet det går ann å gå inn i Disk Management og bytte Harddisk bokstaver der, men siden dette gjelder DVD rommen min og så trenger jeg noe annet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Du bytter DVD-bokstaver på samme måte som med disker, i Disk Management. Høyreklikk på stasjonen og velg Change Drive Letters and Paths Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Det er en Flyttbar disk som har tatt bokstavene, hvor bytter jeg det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Først setter du den flyttbare disken til Z:, så setter du DVDen til det du vil ha og så endrer du flyttbar disk tilbake. Du høyreklikker på DVD-rommen i listen over enheter. Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 til neste gang du formaterer kan du endre bokstaven på dikene rett etter formatering, her kan du også dele opp harddisker i flere biter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå