applemania Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Hvordan blir jeg medlem på samordnaopptak.no? Jeg finner ikke noe registrer deg-link eller noen ting og hvordan søker jeg på de forskjellige studiene? Er det for tidlig enda? Føler meg dum, men bedre å få svar enn å lure. Lurte også på om noen også vet om noen sider på nett der jeg kan bestille studiekataloger? Endret 15. oktober 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 For studiekataloger så går du bare inn på sidene til de forskjellige skolene som du ønsker katalog fra. Når det gjelder brukernavn og passord til SO, så får du dette fra skolen din hvis du går på skole Lenke til kommentar
applemania Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Når det gjelder brukernavn og passord til SO, så får du dette fra skolen din hvis du går på skole 7074908[/snapback] Hvis jeg ikke går på skole, da? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jeg og samboern min registrerte oss direkte på hjemmesiden i fjor hvis ikke vi husker feil. På denne siden: https://www.samordnaopptak.no/SW/registrer.html Men denne siden ser ut til å være sesongmessig nede. Uansett er det ikke før 1 mars/1 april du skal ha registrert deg og søkt Endret 15. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Tror man ikke kan melde seg inn før i februar, hvert år eller noe sånt Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Tror man ikke kan melde seg inn før i februar, hvert år eller noe sånt 7078465[/snapback] Aha, kanskje litt for ivrig jeg da Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Aha, kanskje litt for ivrig jeg da 7079050[/snapback] Men du kan jo bestille kataloger nå da... Lenke til kommentar
swanky Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 SO åpner for nettsøknad 1. februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå