Gå til innhold

Slutten på Fight Club.. Hva skjer?

CCola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...
Gjest Slettet+5132

synes slutten var litt rar, men filmen var genial.

Så han laga fight club fordi han hadde schizofreni, det kjønte jeg.

også lagde han andre fight clubs mens han sov?

Lenke til kommentar

kluet er at han er en personlighet om dagen og en annen om natten, det er derfor han føler at han ene ligger ett skritt foran han hele tiden når han jakter på han. Den ene personligheten hans sprenger leiligheten imens han "sover", og det er da de to kommer i kontakt og han flytter inn i et forlatt hus som han har levd i og gjort finulige ting hver natt, og der kommer han i kontakt med den andre personligheten og lager fightclub. på slutten later han som han dreper seg selv for å lure seg selv til å tro at han er død så den andre personligheten forsvinner.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

..Ikke for å være helt OT her nå, men noe kult i filmen er når han hovedrollen(Husker ikke hva han heter - Lenge siden jeg så fight club) når han er på jobben, så skinner det et lite glimt av Brad Pitt i noen hundredeler. En kompis og jeg hadde på sakteste spolinga også stoppa vi filmen der, så ser du Pitt står der.

Utrolig bra laga! Bra film og forresten.

Lenke til kommentar

Jepp, Tyler dukker opp en del ganger før han *egentlig* kommer. Blant annet på jobben til Jack/Narrator, på støttegruppen, flyplassen og på en tv-skjerm på et hotell. Detaljene i filmen er noe av det som gjør den så fantastisk som den er.

Lenke til kommentar
Jepp, Tyler dukker opp en del ganger før han *egentlig* kommer. Blant annet på jobben til Jack/Narrator, på støttegruppen, flyplassen og på en tv-skjerm på et hotell. Detaljene i filmen er noe av det som gjør den så fantastisk som den er.

Åå det er så kult det ! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...