StaBBer Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Memento og Fight Club er to av mine favorittfilmer. Og til folk som vil vite hva som skjer i slutten av filmer, kan jeg anbefale moviepooper.com Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg synes filmen var veldig forvirrende første gang, så jeg tror jeg kommer til å like den bedre andre gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 synes slutten var litt rar, men filmen var genial. Så han laga fight club fordi han hadde schizofreni, det kjønte jeg. også lagde han andre fight clubs mens han sov? Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det at man får se det korte glimtet på slutten kan tolkes som at tyler ikke enda er død. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Interesant, har ikke tenkt på det før. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det at man får se det korte glimtet på slutten kan tolkes som at tyler ikke enda er død. Det var bare en referanse til tylers arbeidsmetodikk. Alle dør på slutten, bygningen Narratoren befinner seg i jevnes med jorda. Ingen Narrator, ingen tyler. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nei, han skrudde jo av bomba i den byggningen. Har også hørt at i boka så blir han lagt inn på sånn galehus.. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fight Club er en genial film, enig som mange sier at den er best når man ser den for andre gang, da legger man merke til de små subtile elementene i filmen- så en veldig gjennomført film. Tror faktisk jeg skal se den en tredje gang! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Så dem for 3. gang selv, men da med kompiser, da var den ikke noe spessielt. Men det var vel pga. praten tok over. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Veldig bra film. Som alle sier; den er bedre andre gang du ser den Min yndlingsfilm Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nei, han skrudde jo av bomba i den byggningen. Hvorfor tukler tyler med bomba? Hvorfor knekker han nøkkelen i låsen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hmm.. må kanskje se den enda en gang da.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 kluet er at han er en personlighet om dagen og en annen om natten, det er derfor han føler at han ene ligger ett skritt foran han hele tiden når han jakter på han. Den ene personligheten hans sprenger leiligheten imens han "sover", og det er da de to kommer i kontakt og han flytter inn i et forlatt hus som han har levd i og gjort finulige ting hver natt, og der kommer han i kontakt med den andre personligheten og lager fightclub. på slutten later han som han dreper seg selv for å lure seg selv til å tro at han er død så den andre personligheten forsvinner. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 ..Ikke for å være helt OT her nå, men noe kult i filmen er når han hovedrollen(Husker ikke hva han heter - Lenge siden jeg så fight club) når han er på jobben, så skinner det et lite glimt av Brad Pitt i noen hundredeler. En kompis og jeg hadde på sakteste spolinga også stoppa vi filmen der, så ser du Pitt står der. Utrolig bra laga! Bra film og forresten. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jepp, Tyler dukker opp en del ganger før han *egentlig* kommer. Blant annet på jobben til Jack/Narrator, på støttegruppen, flyplassen og på en tv-skjerm på et hotell. Detaljene i filmen er noe av det som gjør den så fantastisk som den er. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Denne artikkelen burde leses av alle som elsker Fight Club: Fight Club - The Return of Hobbes Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ja, sykt fett og se når tyler står og lener seg på skuldrene til folk norton snakker med. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jepp, Tyler dukker opp en del ganger før han *egentlig* kommer. Blant annet på jobben til Jack/Narrator, på støttegruppen, flyplassen og på en tv-skjerm på et hotell. Detaljene i filmen er noe av det som gjør den så fantastisk som den er. Åå det er så kult det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå