Gå til innhold

Ressurstråd for trening, kosthold og mye annet

Anbefalte innlegg

Fantastisk tråd.

Hvor lenge bør man bulke før man starter å deffe?

Vil også si at "innholdsfortegnelsen" er uriktig i forhold til hva som er i hviilke kapitler :)

7660922[/snapback]

Deffing begynner man en stund før man er interessert i å se bra ut, dvs. noen måneder før badesesongen. Bulking gjør man resten av året :)

Noen liker dog å kjøre 12 dager bulk, 12 dager deff, 12 dager bulk, 12 ..., men jeg har ikke hørt om mange som har testet dette enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kun fått testet sjokoladepulveret blandet i vann, men den ettersmaken var så grusom at jeg bestilte jordbær. Jeg bruker den på morgen/kveld hvis jeg ikke har proteinrik kost ellers den dagen. Smaken er god, men ettersmaken er spesiell på jordbær også. Banan takler jeg ikke, og vanilje har jeg ikke testet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
sjokoladepulveret smaker jo o'boy

Banan og vanilje er ikke noe særlig.

7721025[/snapback]

Blander du det i melk da? Vurderer å kjøpe meg pulver for å spe på litt, går for det meste i tunfisk og havregryn her i huset. Den kyllingfileten jeg har sett var så utrolig dyr, vil ikke bruke opp alle penga mine på kylling :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jeg blander hvertfall 90+ i melk, men er absolutt ikke et must.

7755236[/snapback]

Hvordan smaker det i forhold til proteinfabrikkens whey? Hadde den før, men den smakte noe forjævlig, kvier meg fra å kjøpe nytt proteintilskudd grunnet den utrolig vonde smaken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har et litt dumt spm jeg har lurt lenge på. En tunfiskboks i vann er 180gram men bare ca 120gram av disse er tunfisk. Næringsinnholdet er ca 25gram protein per 100gram.

Det jeg da lurer på er om det er ca 45gram proteiner eller 30gram proteiner i en tunfisk boks? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...