Zethyr Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Fantastisk tråd. Hvor lenge bør man bulke før man starter å deffe? Vil også si at "innholdsfortegnelsen" er uriktig i forhold til hva som er i hviilke kapitler 7660922[/snapback] Deffing begynner man en stund før man er interessert i å se bra ut, dvs. noen måneder før badesesongen. Bulking gjør man resten av året Noen liker dog å kjøre 12 dager bulk, 12 dager deff, 12 dager bulk, 12 ..., men jeg har ikke hørt om mange som har testet dette enda. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 OK, jeg fikk tips om å bulke litt først før jeg startet å deffe(for å bli tynnere og så få muskler eller noe) Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=690616&st=20# Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ei fin oversikt over kor mykje kan ete av ymse matvarer for å få i deg 200 kalorier. Sikkert kjekt for folk som begynner å tenkje på deffing: http://www.wisegeek.com/what-does-200-calories-look-like.htm Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ei fin oversikt over kor mykje kan ete av ymse matvarer for å få i deg 200 kalorier. Sikkert kjekt for folk som begynner å tenkje på deffing: http://www.wisegeek.com/what-does-200-calories-look-like.htm 7663966[/snapback] Morsom sammenligning Er mye lettere for folk å se det presentert på denne måten enn dersom de skulle gått inn på tallene direkte ja. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Kengdal har skrivet noen bra avsnitt om Fett som næringsstoff (erstattet med mitt eget) ta en titt Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Skulle gjerne ha hatt protein (proteinshake). men det er mange proteinershaker som blir for søte/ikke søte? Noen å anbefale? Tenkte på sjokoladesmak. Kanskje fra www.proteinfabrikken.no ? 86+? 92+? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har gode erfaringer med ej-shop.no. De sender kjapt og greit ut smaksprøver om du vil ha også. 90+ for eksempel er et greit pulver for en grei pris. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 90+ er vel det proteinpulveret som er foretrukket av alle jeg kjenner som har prøvd det, utrolig godt pulver. Det er også av bra kvalitet, og sykt billig (tatt i betraktning av smak/kvalitet) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har kun fått testet sjokoladepulveret blandet i vann, men den ettersmaken var så grusom at jeg bestilte jordbær. Jeg bruker den på morgen/kveld hvis jeg ikke har proteinrik kost ellers den dagen. Smaken er god, men ettersmaken er spesiell på jordbær også. Banan takler jeg ikke, og vanilje har jeg ikke testet. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 sjokoladepulveret smaker jo o'boy Banan og vanilje er ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 sjokoladepulveret smaker jo o'boyBanan og vanilje er ikke noe særlig. 7721025[/snapback] Blander du det i melk da? Vurderer å kjøpe meg pulver for å spe på litt, går for det meste i tunfisk og havregryn her i huset. Den kyllingfileten jeg har sett var så utrolig dyr, vil ikke bruke opp alle penga mine på kylling Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg blander hvertfall 90+ i melk, men er absolutt ikke et must. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg blander hvertfall 90+ i melk, men er absolutt ikke et must. 7755236[/snapback] Hvordan smaker det i forhold til proteinfabrikkens whey? Hadde den før, men den smakte noe forjævlig, kvier meg fra å kjøpe nytt proteintilskudd grunnet den utrolig vonde smaken. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 90+ smaker alright. Smak og behag, men jeg tror et flertall ville like smaken. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Mye kakaosmak, ikke altfor søt. Uansett så skal det bare ned, hva det smaker er for meg nesten knekende likegyldig. Smaker det godt så bruker jeg bare lengre tid på og drikke det. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Skal en ha seg en god protteshake kjøper man ON 100% Gold, jordbær. Jeg er i utgangspunktet ikke glad i jordbær, men denne jæver'n smaker himmelsk digg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 ON sjokolade smaker ikke så verst den heller. Dumlesmak. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Har en halvtom ON sjok her, synes egentlig ikke den er no tess.... Helt ok men du får bedre pulver med like god/dårlig smak. Deres rocky road derimot... Ok den er veldig søt men også mektig god, synes jeg. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har et litt dumt spm jeg har lurt lenge på. En tunfiskboks i vann er 180gram men bare ca 120gram av disse er tunfisk. Næringsinnholdet er ca 25gram protein per 100gram. Det jeg da lurer på er om det er ca 45gram proteiner eller 30gram proteiner i en tunfisk boks? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 45 om næringsinnholdet skal være 25 g/100g - dette fordi de oppgir næringsinnholdet til nettopp tunfisk i vann og ikke tunfisk alene. (Logisk (: ) Bare så det er nevnt så smaker ikke tunfisk i vann noe videre spør du meg; Olje takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå