Gå til innhold

Resistance fall of Man - multiplayer ingame

KongRudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan ikke si jeg så alt for mye på de bittesmå videoene, men det blir nok pent. Men det er vel en veldig generisk FPS tittel? Kan ikke huske å ha lest om noen nye spennende features eller gamplaygimicks... Noen som kan fylle meg inn på hva som skiller dette fra andre FPS titler?

Lenke til kommentar

Går ikke rundtom og tror det at det blir så mye revulusjonerende nytt gameplay i dette spillet.

Insomniac har ett godt rykte for å fokusere på moro da, men deres første spill (Disruptor) er vell det eneste FPS-spillet dem har laget.

Håper bare historien blir tilnærmet like bra som de har gjort i deres siste spill, så blir det nok kjekt på singleplayer også.

Men noen små ting som vi ikke kommer til å få se så ofte, tror jeg vi kan regne med.

Hvis det stemmer at det virkelig er 23 GB, med nedpakket matrialer i spillet, må det jo være endel greier med..

Leste en plass at glassknusingen knuses realistisk alt ettersom hvilken vinkel du står ifra, og hvilken våpen du bruker du bruker på vinduer.

Hvis noe slikt eksisterer og det skal se ekte ut, må det vell være endel animasjoner og lignende som krever veldig mye plass, tviler uansett på at det blir så mange som kommer til å gidde å lage sånne ting i fremtiden.

De har ihvertfall sagt at spillet deres tar over 3 ganger så mye plass enn hva som er vanlig, og det blir litt spennende å teste ut hvor hardt utviklerene har gått til verks, og om vi kan oppdage grunnene til at det er blitt så stort, eller om det bare er usynlige ting som fungerer som smart kopibeskyttelse. :)

Uansett, så ble jeg positivt overasket over alt han fortalte om teamplay, og klaner og servere, iogmed at det skal være helt gratis online.

Det virket minst like bra, som det som er vanlig i PC-verden på pay-per-month rollespill.. :)

Selv om jeg ikke er så veldig oppdatert der, og egentlig bare spiller City of Heroes og City of Villains av/på nå for tiden. :)

Men det ser iallefall veldig positivt ut.

Nå gjelder det bare å smøre seg med tålmodighet, i mellomtiden kan jeg drømme om ett sånn 70-tommers TV han viste spillet frem på, i stua mi.

Lenke til kommentar

Ja eg såg omsider noen av disse klippene, og MP-delen av spillet virker som ein solid afføre her altså. Tror dette blir ein besteller av de titlene man finner ved lansering.

Håper eg får testet ut dette spillet hos noen her i lokalmiljøet.(når den tid kommer :p )

Lenke til kommentar
Man trenger jo ikke å finne opp hjulet på nytt hver gang man lager et spill. tar man noe noen andre har gjort før og gjør det bedre. Så er det fremskritt.

Men for all del. Viva la revolution!

7078551[/snapback]

Haha, nei hjulet blir sjeldent ein gang funnet opp på nytt i dag. Men vi spiller da videre fordi om? :wee:

Lenke til kommentar

Er det dette spillet som skal støtte 40++ spillere multiplayer?

Da lurer jeg på en ting.. Hvordan mener Sony de skal få til dette med "gratis" netplay, når f.eks Prey lagger med 8 spillere? (3D Realms sier at det lagger fordi det er så enormt mye info som skal sendes/mottas. Og siden det ikke er dedikerte servere, lagger det.)

:hmm:

Lenke til kommentar
Er det dette spillet som skal støtte 40++ spillere multiplayer?

Da lurer jeg på en ting.. Hvordan mener Sony de skal få til dette med "gratis" netplay, når f.eks Prey lagger med 8 spillere? (3D Realms sier at det lagger fordi det er så enormt mye info som skal sendes/mottas. Og siden det ikke er dedikerte servere, lagger det.)

:hmm:

7079697[/snapback]

Gratis betyr ikke at det suger. "linux"

Å at de skal kunne kjøre 40+ online tror jeg de klarer fint. Kan da være at pray ikke er så bra optimalisert da :whistle:

viva la wii

Lenke til kommentar

Vel playstation 3 og en god linje skulle være nok til å klare det. Tror ikke utviklerene ville støtte 40 spillere uten at det var mulig å få til. Men om man sitter på en 1024/256 linje så bør man kanskje ikke starte servere med mer en 15-20 spillere. Men dette får tiden vise

Lenke til kommentar
Gratis betyr ikke at det suger. "linux"

Sa aldri noe om at det vil suge, men jeg har en følelse at det ikke vil bli noe dedikerte servere. Altså, han som hoster er server. Og som vi alle vet er det endel illeluktende linjer ute i verden.

Jeg har bare vanskelig for å tro at 40 spillere vil gå glatt når andre spill ikke greier 8 engang. Skal jo være sagt at GRAW går helt fint med 16 spillere, men de har kanskje dedikerte servere?

Missforstå meg rett, jeg håper de får det til, men jeg tror de lover ting som kan gå rett til helvete.

Å at de skal kunne kjøre 40+ online tror jeg de klarer fint. Kan da være at pray ikke er så bra optimalisert da :whistle:

Det er en meget stor mulighet (selv om 3D Realms mener det ikke er tilfellet ;)).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...