SpecialForce Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 hei alle sammen! jeg har desverre alt for dårlig pc til og ever spille bf2 ellrno... men jeg lurer på en ting... hva er xfire? dette høres sikkert ganske n00by ut (og det er det også) men gi meg litt grunnleggende info om hvorfor bf2++ trenger en srvr 4 og spille + hva xfire er.. pliz? mhv boyeminem Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 xfire er et ingame chatteprogram som gjør at du kan snakke med venner som har samme program uten å minimere spillet. Du har også mulighet for å joine en server som en kamerat som spiller på hvis spillet støttes av programmet. For å laste det ned, gå til http://xfireimg.com/xfire/client/xfsite/xfire_installer.exe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Noen som vil spille? Helst Dalian plant, men er med på alt Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Gjør helle leksenene dine du Mitt humør: =( masse lekser... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Gjør helle leksenene dine du Mitt humør: =( masse lekser... 7935619[/snapback] Akkurat ferdig Venter på en mail med mer lekser som kommer senere i kveld Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 *Stolt* Men altså noen som vet hvorfor Tv2 server Lagger/STOPPER opp i slutten av runden å i STARTEN av ny, jeg tokk tiden det tok 30SEC på å starte"connection problem" det er den enetste grunen til at jeg ikke liker TV2 servere. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Så du syns det er greitt med baseraping 24/7? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Så du syns det er greitt med baseraping 24/7? 8016757[/snapback] å så du vil jeg skal nevne alle feil i BF nå? jevla knall, det hadde jo tatt hele dagen det Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Tv2 serverane e elendig. alt e lovlig og der e 60 stk innpå.. den einaste serveren som går ann og spele på er den med 16 stk inf. only... men der e kun unlockhorer;P Søk etter CQF.. en server med maks 20 stk, inf. only og ulovlig med unlocks:D Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 en server med maks 20 stk, inf. only og ulovlig med unlocks:D Kjedelig da. TV2 serverne suger jo ikke. Hva mener du med at alt er lov foresten? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 jo, tv2 servere suger. Og angående gameplay, så suger alle rankede servere. Men det er smak og behag. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 jo, tv2 servere suger. Og angående gameplay, så suger alle rankede servere. Men det er smak og behag. 8028796[/snapback] ahhh jeg vil si at Sniper( er helst den eneste) som er grei å ha oppgradert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå