Øl_Mariachi Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Kom nettopp hjem med spillet nå. Skal unlocke granater og revive kit først, så blir det team-leader spec-greier! Har vært team leader siden demoen nå, og det er fett. Om noen har spilt på TV2/battlefield.no i demoen har de kanskje sett Tanith squad, som har toppet omtrent hvert game vi har spilt. Gleder meg! Edit: TT! Jeg leste feil. Trodde topic var "Noen her som HAR spillet"-tråden. Vel. Jeg har uansett spillet! 7103485[/snapback] Hmm, unlocks på granater... - det er jo ikke BF2142 det er snakk om her da.. Tror du har misforstått litt Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja, som han skrev i edit, så trodde han det var en annen tråd, eller noe. Men i kveld skjer det ! Håper så mange som mulig sjekker innom denne tråden rundt 20-21 tiden i kveld, så poster jeg info til Ventrilo serveren, så gir jeg ut passordet til Battlefield2 serveren på Ventrilo. Be there, or be noob Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja, som han skrev i edit, så trodde han det var en annen tråd, eller noe. Men i kveld skjer det ! Håper så mange som mulig sjekker innom denne tråden rundt 20-21 tiden i kveld, så poster jeg info til Ventrilo serveren, så gir jeg ut passordet til Battlefield2 serveren på Ventrilo. Be there, or be noob Så klart. Men: - Siden jeg ikke har spilt sammen med noen i en clan og kun spilt public, så har jeg ikke mikrofon. Leit men sant. Hvordan vil dere gjøre det med meg da? Blir kanskje litt slitsomt å sende ordre med Command-knappen i BF2 hele tiden, men det er slik jeg har gjort det public. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Vi gir ikke så detaljerte ordre ^^ Du kan godt være på Ventrilo å bare høre på også. Kjipt at du ikke har mikrofon da Men det skal gå bra. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Ok, da gjør jeg det. Bare post info til Ventrilo-server du, så skal jeg komme inn. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Ok, da gjør jeg det. Bare post info til Ventrilo-server du, så skal jeg komme inn. 7111530[/snapback] jepp, må nesten av ventrilo info, ip osv Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Håper så mange som mulig sjekker innom denne tråden rundt 20-21 tiden i kveld, så poster jeg info til Ventrilo serveren, så gir jeg ut passordet til Battlefield2 serveren på Ventrilo. 7111186[/snapback] Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Har du ingen du kan låne mic av da? Kjipt å ikke ha mic, men kan jo være kos å bare høre på VT og da Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Eg kan ikkje i dag, men kan sikkert spele ein annan dag. Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 jeg kan sikkert være med, men jeg har ikke mic Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) - Clas Ohlson - Elkjøp Endret 20. oktober 2006 av Øl_Mariachi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Når skal vi spille da? Må hvertfall lage og ete taco i ni-ti tida. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Når skal vi spille da? Må hvertfall lage og ete taco i ni-ti tida. 7112863[/snapback] Det er da vi skal spille. - Fikser Ventrilo på min PC nå, så den blir klar. Lenke til kommentar
reds Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Høres bra ut, Onyx. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Marius E, skal du være med? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg kommer Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Kom dere inn på VT å tafs da Har dere fått ip til VT forresten? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Kom dere inn på VT å tafs da Har dere fått ip til VT forresten? 7113835[/snapback] Legg den ut her da. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Kom dere inn på VT å tafs da Har dere fått ip til VT forresten? Legg den ut her da. - Ja, legg ut IP. Ellers blir det ikke noe tafsing. - Snart kommer vel Steina med sitt. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Ventrilo v2.3 Server: ***redigert bort. takk for i kveld *** Vi samles innpå Beerfight rommet sakte men sikkert CN gutta driver å spiller POE2 på serveren vår akkurat nå, men de skifter vel over snart. Endret 20. oktober 2006 av Steina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå