Gå til innhold

Den store: ''Noen her som vi spille''-tråden.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter at Tomat-Ulf startet sin tråd i Counter Strike-delen, så kom jeg på at vi kan starte dette her i Battlefield-delen også. Det bør helst være BF2 eller BF2142. Til dere som ikke har kjøpt 2142, så kan demo-spilling også avtales.

 

Målet er å få med noen fra HW.no til å spille sammen, så her kan man skrive inn IP'en til der hvor man spiller. Eller bare navn på server, samt hvilken nummer serveren har hvis det er flere med samme navn, som f. eks. TV2 som har flere servere oppe.

 

Nytt:

 

Dere som besøker tråden, få denne tagen i signaturen deres:

[URL=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=648005&st=0][SIZE=1][B]Vil du være med å spille BF:2 eller 2142? Klikk her![/B][/SIZE][/URL]

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Etter at Tomat-Ulf startet sin tråd i Counter Strike-delen, så kom jeg på at vi kan starte dette her i Battlefield-delen også. Det bør helst være BF2.

 

Målet er å få med noen fra HW.no til å spille sammen, så her kan man skrive inn IP'en til der hvor man spiller. Eller bare navn på server, samt hvilken nummer serveren har hvis det er flere med samme navn, som f. eks. TV2 som har flere servere oppe.

 

:)

7074443[/snapback]

hadde blit med jeg, er TV2 wake island og karakand så er de beste;)

Lenke til kommentar

Det er ein liknandes tråd her, men den er ganske utdatert, men kan vel sjå litt her for det:

Tråd...

Eg kan forresten lage ein ny tråd av den da. :)

 

Spelar på itavisen.no sine serverar og på battlefield.no. Som oftast. Har spelt svært lite med folk frå HW.no...

 

A.V

BTW: OnyX, viss eg lagar ein ny tråd med "kva er nicket ditt og kvar spelar du", kan dei vel avtale i denne tråden om dei skal spele saman med kvarandre eller?

Endret av Anders Voldsund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...