MKI Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jess, jeg har lagt inn noen hd klipp på pcen nå og merker at det går tregt som søren. Har dere noen tips på hvordan man fjerner denne tregheten.. Filnavnet på klippene er eks.m2t.. Takktakk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Treig i kva samanheng? Avspeling, redigering eller begge deler? HDV krev ganske mykje meir kraft enn vanleg DV, og det varierer frå program til program (trur eg) kor effektivt opptaka vert behandla. No veit ikkje eg kva maskin du har, men det kan vere du berre treng meir kraft. Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg vil også tro at det kanskje er maskinen som trenger en oppgradering, eller at du må avslutte andre tunge programmer som kjører i bakgrunnen. Jeg merker i hvert fall når jeg spiller av høyoppløselig video på PCen, at dersom andre tunge programmer kjører samtidig, vil det hakke temmelig mye. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jess, jeg har lagt inn noen hd klipp på pcen nå og merker at det går tregt som søren. Har dere noen tips på hvordan man fjerner denne tregheten.. Filnavnet på klippene er eks.m2t.. Det er også veldig nyttig å ha en godt defragmentert harddisk... Det lønner seg å gjøre defragmenteringen før du laster inn filmene, så går det mye fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå