Gå til innhold

Play.com nekter å sende meg nytt produkt

Anbefalte innlegg

Hei nå er jeg ganske irritert på Play.com. Lurer på om noen har noen tips som kan hjelpe meg. De hele begynte i slutten av August.

Jeg bestilte spillet Thief Deadly Shadows. Jeg mottok spillet etter 7 dager. Da jeg åpnet pakka. Var spillet ikke forsegla, skittent utapå og cden var helt ripa opp. Jeg sendet så spillet i retur etter at jeg hadde fått beskjed om det.

Jeg sendet spillet med A-Post I ca 9. Sepember. Har kvittering og alt som det står retur på. De som er ekstra bittert er at spillet kosta £5 og å sende det tilbake kosta 32kr.

Jeg sendet Play en mail å spurte om de ikke hadde motatt spillet mitt. Hvis ikke jeg hadde sendt det som "Recorded Delivery"(Er det rekomandert?). Så var det min skyld, får de samme arrogante standard svaret vær gang. Jeg har både kvittering og bilde av de oppskrapa spillet.

Hva kan jeg gjøre? :hmm:

Mvh

Pc Lynet

Thief_Dealy_Shadows_Damaged.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei nå er jeg ganske irritert på Play.com. Lurer på om noen har noen tips som kan hjelpe meg. De hele begynte i slutten av August.

Jeg bestilte spillet Thief Deadly Shadows. Jeg mottok spillet etter 7 dager. Da jeg åpnet pakka. Var spillet ikke forsegla, skittent utapå og cden var helt ripa opp. Jeg sendet så spillet i retur etter at jeg hadde fått beskjed om det.

Jeg sendet spillet med A-Post I ca 9. Sepember. Har kvittering og alt som det står retur på. De som er ekstra bittert er at spillet kosta £5 og å sende det tilbake kosta 32kr.

Jeg sendet Play en mail å spurte om de ikke hadde motatt spillet mitt. Hvis ikke jeg hadde sendt det som "Recorded Delivery"(Er det rekomandert?). Så var det min skyld, får de samme arrogante standard svaret vær gang. Jeg har både kvittering og bilde av de oppskrapa spillet.

Hva kan jeg gjøre? :hmm:

Mvh

Pc Lynet

Thief_Dealy_Shadows_Damaged.jpg

7074397[/snapback]

du kan jo prøve å ringe til dem

Lenke til kommentar

Fra Play.com sine retursider:

#

Posting DVDs, CDs, games and books

* Please send by recorded delivery only.

* We will refund the postage of any recorded-delivery item up to a maximum of £2.00.

Og ja, det er det samme som rekommandert sending. Dersom du ikke gjorde dette, er det ikke noe mer du får gjort med det, om ikke Play.com ønsker å være ekstremt snille.

Lenke til kommentar
Selger play.com brukte spill som nye?

7079641[/snapback]

Begynner nesten å lure på det sjøl. Jeg kjøpte noen DVDer tidligere iår, og der var den ene åpna (eller ikkje pakka inn i plast), og det var riper på platene, da sendte jeg inn og fikk nye (som var pakka i plast og helt fine). Husker at det skjedde en gang for lenge siden også, men da kan det ha vært tollerne som åpna, så da klaga jeg ikkje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...