TechTune Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Bestilte nettopp QPad CT til Razer Copperhead, noen som har denne kombinasjonen? Noen som har særiøse erfaringer om QPad, sånn generellt? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg bruker Qpad Lowsense med Qpad Glidz til min Logitech MX510 og fungerer utmerket! Brukte Steelpad før men byttet til Qpad da en venn anbefalte den, jeg angrer ikke et sekund. Qpad anbefales på det sterkeste til alle mus, det kan være lurt å kjøe inn Qpad Glidz i tilfelle musen ikke glir så bra normalt. Du har nok gjort et godt kjøp. Mvh Erling Lenke til kommentar
TechTune Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Var akuratt det jeg ville høre! Takker og bukker.. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Nja, qpad funker ca likt som alle andre tøymatter, bortsett fra at lasermus kan få litt problemer på den røde overflaten i midten. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Nja, qpad funker ca likt som alle andre tøymatter, bortsett fra at lasermus kan få litt problemer på den røde overflaten i midten. 7074517[/snapback] Nå er det snakk om Qpad CT her, som ikke hører til i "sens"-serien. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ok, da er den helt fin og vil ikkje ha noko problem med laser mus, men likevel vil eg si at andre store tøymatter er like gode. f.eks fatalitypad Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har Qpad CT sammen med Logitech G5. Før så har eg brukt Steelpad 4D og Steelpad S&S. CT er ganske lik steelpad sine på glid men personlig synes eg ct er meir presis og dermed bedre og game med. Noko som også eg synes er bra er design og størrelsen (jo større jo bedre). Matten støyer mindre enn steelpad sine vist det skulle ha noko betydning. Anbefaler qpad og steelpad. Qpad CT og Steelpad 5L er to sikre vinnere. Lenke til kommentar
Zirtor Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei Jeg selver Qpad ct pg Qpad XTR Det første jeg opplevde med CT var at jeg syntes den var for glatt og for hard. når får du CT i 2 utformelser 1.5mm og 4mm i forhold til Razor sin store tøy matte er denne ganske anderledes musen sitter seg ikke like godt nede i matten og den sklir ofte litt for langt. når dette er sakt er den en av de beste tøy mattene jeg har prøvd. jeg foretrekker harde matter som func , icemat og steelpad. Der kommer XTR inn i bildet. det er en genial matte som har alt du trenger. den er også veldig glatt men pinlig presis. Qpad CT & XTR funerer til alle mus som sakt over så følger det skats med i CT og XTR men det er til muser med små knotter under har du G5 osv må du kjøpe utenom grunnet at skatzene er for små i forhold til musen. Lykke til med kjøpet. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har en Razer Diamondback Magma med en Qpad. Fungerer utmerket, med den høye presisjonen sniper jeg løpende personer på BF2 i hodet Lenke til kommentar
TechTune Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Fått kjørt litt på ny smurte skates.. vil si meg ekstremt fornøyd med mitt kjøp Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg mener er det er viktig å bruke Glidz el., fordi da får man mer eller mindre den samme friksjonen hele tiden. Bare å bytte når det er slitt -- det er vanskeligere med selve musa. QPad er å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå