thescientist Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Kan jeg fjerne operatør låsen selv hjemme? trenger man ikke bare en kode, kan ikke jeg bare få den av en forhandler eller må jeg sende den til rep.? Evt. hvor er det billigst? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Sannsynligvis kan du bare ringe operatøren din å få koden, hvilken operatør har du? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Sannsynligvis kan du bare ringe operatøren din å få koden, hvilken operatør har du? 7074332[/snapback] jeg har Netcom nå, fordi jeg kjøpte mobil med kontantkort. Har egentlig tele2, vil bruke tele2 nr. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Både Unlock.no og GSMteknikk kan hjelpe deg da regner jeg med, og sikkert flere Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Både Unlock.no og GSMteknikk kan hjelpe deg da regner jeg med, og sikkert flere 7074682[/snapback] noen som vet om et sted i oslo jeg kan gå til? som fikser det på stedet? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 GSMteknikk har butikk i Oslo Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 GSMteknikk har butikk i Oslo 7074993[/snapback] jeg skjønte ikke helt hvor den var...Går på Sofienberg VGS, men skjønte ikke hvor butikken lå! Går det noen buss/trikk eller noe sånt i nærheten? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 54bussen fra Oslo S til Møllerveien er en måte. Gå opp Rostedsgate til du kommer til fredensborg veien, eller bruk Trafikanten til å finne veien fra Sofienberg Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 54bussen fra Oslo S til Møllerveien er en måte.Gå opp Rostedsgate til du kommer til fredensborg veien, eller bruk Trafikanten til å finne veien fra Sofienberg 7075121[/snapback] Takker for hjelpen! Du vet vel ikke noe om mp3 spillere også? skal ha en mp3 spiller se her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå