Flakkmeister Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Komplett.no får nå snart bl.a. Abit og Asus hovedkort med nForce2 chipsett! Her er Asus: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Burde man heller satse på nForce2 enn KT400? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Om de har fikset problemene med stabilitet og andre generelle problem, så skulle jeg ha satset på nForce2 til hvilken som helst multimediadatamaskin om jeg absolutt skulle gått for AMD. Og nForce2 har veldig mye spennende integrert, som er den nye moten når det kommer til hovedkortprodusenter, så integrerer vi så mye som mulig :smile: Kjekt for en del komponenter, og har ikke nForce2 2 nettverkskort også? Uansett er hovedkortene med nForce2 fullspekket med "snacks". Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Dobbel LAN, FireWire, Serial ATA Nais Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Burde man heller satse på nForce2 enn KT400? Her er en sammenligning mellom Asus A7V8X (KT400) og Asus A7N8X (nForce2) Som dere ser er det veldig jevnt. I praksis vil man ikke merke forskjell mellom KT400 og nForce2 http://www.xbitlabs.com./mainboards/nforce2-kt400/ Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Thnx for tha link :wink:! Tenker det blir et nForce2 basert hovedkort fra Asus på meg :smile: Eller burde jeg heller velge Abit? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Velg ABIT, jeg sikler på ABIT enn ASUS, for ABIT er billigere og har vifte på nordbrikkesett. Vel, jeg har 2 ganger ABIT og 1 gang MSI. 1. ABIT KG7 (utdatert) 2. MSI K7N420 nForce 420 (ødelagt pga BIOS) 3. ABIT NV7-133R Gjett hvem er mest stabil, jo KG7 og NV7-133R Min hovedkort kan stå stabil i 24t eller mer (avhenger kjøling). Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 17:17, skrev Qwseyvnd:Min hovedkort kan stå stabil i 24t eller mer (avhenger kjøling). hmm. hvorfor så kort tid? har aldri opplevd at hk (har hatt en del;aopen, epox, abit, shuttle, div. asus, gigbyte) ikke kan stå f.eks en uke i strekk, også i oc tilstand Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 forresten, noen som vet om noen kommende m-atx hovedkort med nforce 2 og sata? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Tror forresten jeg kommer til å gå for Abit kortet, siden det har Optisk lydutgang. Har nemlig et komplett hjemmekinoanlegg med Dolby Digital og allt det der hjemme + et passe bra Sony Trinitron TV, så her skal det bli morro :razz: *Gleder meg* Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Flakkman, dritbra signatur Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Hehe, likte den du òg? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå