Toern Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Dette er noe jeg begynner å bli ganske lei. Vet ikke om det er et vanlig problem. Men hver gang jeg starter PC'n henger den seg og ingenting skjer før jeg trykker Ctrl+Alt+Delete og avslutter prosessen "explorer", deretter må jeg starte ny oppgave ( c: ) Er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet. Flere av vennene mine har samme problem.. Mvh Jens Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Dette er noe jeg begynner å bli ganske lei. Vet ikke om det er et vanlig problem.Men hver gang jeg starter PC'n henger den seg og ingenting skjer før jeg trykker Ctrl+Alt+Delete og avslutter prosessen "explorer", deretter må jeg starte ny oppgave ( c: ) Er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet. Flere av vennene mine har samme problem.. Mvh Jens 7074182[/snapback] explorer er jo en viktig prosess, og du vil ikke kunne bruke windowsen uten explorer prosessen. så det kan hende du må formatere, eller prøve systemgjennoppretting. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 hadde akkurat problem, men hos meg så bare virka det igjen etter en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå