Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen restarter like etter start

Anbefalte innlegg

Det begynte med at jeg fikk masse streker over hele skjermen når jeg spilte WoW og Bf2. Så begynte maskinen å restarte seg etter noen minutter med spilling.

Så i går når jeg startet maskinen og skulle se en film med Windows Media Player restartet maskinen seg akkurat når filmen startet, så restartet den seg igjenn når jeg logget inn på brukeren min på PC'en.

Nå restarter den hele tiden enten før jeg logger inn eller når jeg akkurat har logget inn..

Noen som vet hva problemet er?

Jeg har et ATI Radeon 9800 Pro skjermkort, 2g Ram, Asus A8N-E hvovedkort og 1.8Ghz prosessor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det begynte med at jeg fikk masse streker over hele skjermen når jeg spilte WoW og Bf2. Så begynte maskinen å restarte seg etter noen minutter med spilling.

Så i går når jeg startet maskinen og skulle se en film med Windows Media Player restartet maskinen seg akkurat når filmen startet, så restartet den seg igjenn når jeg logget inn på brukeren min på PC'en.

Nå restarter den hele tiden enten før jeg logger inn eller når jeg akkurat har logget inn..

Noen som vet hva problemet er?

Jeg har et ATI Radeon 9800 Pro skjermkort, 2g Ram, Asus A8N-E hvovedkort og 1.8Ghz prosessor.

7073909[/snapback]

har du overklokket? isåfall prøv å resett biosen uansett og se om det hjelper noe. og temperaturene er greie, kjøleren sitter bra på cpu og slikt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...