ChrisAndre Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei! Mora mi har tenkt å starte opp for seg selv med regnskapsfirma og i den forbindelse har vi i familien lyst til å gi henne en PC som kun kan bruke. Hun så en annen slektning av oss ha en slik en lite nett bærbar, og sånn ønsker hun seg. Jeg vet at prisen har en tendens til å stige når datamaskinen blir mer komprimert, men uansett så lurer jeg på om dere har noen maskiner og anbefale. Hvilke spesifikasjoner passer til bruken av maskinen? Den skal være liten og lett (lett å ha med seg på reiser o.l.) også skal den utelukkende brukes til kontorarbeid. Kanskje litt musikk, men det tar nok ikke all verdens med verken plass eller ytelse. Håper dere kan hjelpe Chris-André Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 http://www.psdata.no/ps.asp?it=128922&mlevel=180104 Dette er en kanon-PC. God ytelse,lang brukstid på batteriet,god skjerm..anbefales. Lenke til kommentar
ChrisAndre Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 MEEGET bra, det er jo fullstendig enig i... Men fins det noe under 10 000? Gud nå vil jeg ha en slik PC selv... Lenke til kommentar
Metecra Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) -- Endret 3. mai 2009 av Metecra Lenke til kommentar
riroil Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Den har jo ikke samme spec, men denne ligger på 9400,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå