eesp Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Etter at jeg satt i en ny disk vil ikke windows verken starte (jeg hadde installert det fra før på ene disken), eller installeres på nytt. PCen finner disken. Jeg har prøvd å ta ut den nye disken slik at det er sånn som det var før, men uten hell. Jeg har prøvd å stille i bios til "last working settings", men det resulterte i at jeg ikke får bilde på skjermen. What to do? Endret 15. oktober 2006 av Zirco Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har du sjekket at boot-rekkefølgen er riktig? Hvis ikke cd-rom er øverst på listen kan du ikke boote med win cd'n Lenke til kommentar
eesp Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Altså, etter at jeg satt bios til "last working settings" kommer det ikke bilde på skjermen, men pcen står å går. Så jeg lurer på om jeg må flashe bios? Hvordan gjør jeg dette? Har forresten et DFI LanParty ULTRA-D. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Det skal være en jumper på hovedkortet som du kan sette in et sted, vente 10 sekund og sette den tilbake for å resette instillingene. Sjekk manualen. edit: dette gjør du på eget ansvar, men hvis du ikke får noe bilde på skjermen kan det vel ikke bli noe værre. Endret 15. oktober 2006 av BigFatty Lenke til kommentar
eesp Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Jepp, fant det ut. Fiksa det nå. Takk for hjelpen iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå