F.torres Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) jeg har nesten akkurat fått meg ny pc. jeg kjøpte dette kabinettet. og de 2 viftene på siden (ved plexi glasset) slutta og virke. og det samme med den vifta som er forrand og cpu vifta . jeg har en sånn vifta forand og en tt big typon (cpu vifte) denne vifte styringa displayet på vifte styringa er helt rart pcu`en min er en hiper type-r 580w så det burte holde Endret 15. oktober 2006 av stisse2k Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 koble av viftestyring. koble viftene direkte til molex, for å se om de fungerer sånn de skal. er viftestyring helt sånn den skal? finn ut hva som virker alene? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 jeg kan ikke en dritt om pc så jeg fikk noe til og montere den jeg har 3 bilder. men hvet ikke hvordan jeg får de opp på nett. (eller har ikke noe side der jeg kan få de på nett eller no) Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 imagepastebin.com? noe sånt ikke dynamiske bilder må vel være jpg Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) sånn det er bildene Endret 15. oktober 2006 av stisse2k Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 ingen som hvet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå