Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

filmavspilling fra nettet=fullstendig låsing

Anbefalte innlegg

Hei min fars data har nå fått litt problemer.... når man skal spille av filmer fra f.eks vg.no eller haralbjellvag.com sier det fulstendig stopp. alt stopper opp, men nå har jeg nok rettet opp noen av feilene i og med atmuspekeren beveger seg fint.....

dataen er en av denne typen men jeg har oppgradert til et nvidia 6200 og 512 mb ekstra ram... jeg har prøvd absolutt alt.... nyeste versjoner av wmp, quicktime osv.. har også lastet ned nyeste skjermkort drivere. og i tillegg har jeg slettet en hel haug med ad-aware....den driver med defragmentering nå.. siden det var en stund siden sist.... Noen som har peiling på hva som kan være feil.... kan det være virus i værste fall???

på forhånd takk for svar...

mvh lasse91

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bruker du internet explorer

brukder firefox som er noe lignende. hvis du ikke bruker firefox, så last ned siste versjon. instsaller plug-in for film avspilling vg net. kansje det kan hjelpe på. hvis ikke kan det mulig være at internet explorer trengs en re-installasjon eller oppdatering. evt plug.in her også. windows uppdate. sp2.etc

så kan det ha noe å si med "cookies" at du tillater dette, informasjonskapsler betyr det på norsk eksempel er www.hotmail.com [email protected]

neste gang du slår på pcen og går inn på www.hotmail.com så dukker [email protected] opp i menyen, det er bare for deg å skrive passord. gjør du det på en fremmed pc står det kansje [email protected] eller null og niks. det er informasjonskapsel. av og til så blir det ikke tilllat i internet-lesere, kansje du har aktivert det ubevist. isåfall skru det av. så er det firewall, norton-internet nekter adgang, de-aktiver alle firewall i xp på nettverk og din anti-virus. kansje det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...