MiniGod Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har fått meg ny PC, og skal bruke den forige PCen min til server. Derfor valgte jeg å reinstallere den gamle PCen. Når jeg skulle reinstallere, var det ingen mulighet for å formatere, derfor trykket jeg på installer. Den begynte på 50%, og kom til 65% ca., og stod vare der i 2 timer. Etter de 2 timene gadd jeg ikke vente mer, og holdt inne start knappen, i håp om jeg fant format. Men når jeg startet PCen, så kunne jeg ikke komme til boot meny, for å boote fra CDen. Den bare fortsatte, kom til den vanlige windows lodaings tingen, for å starte opp, bare at den... loade sjiten var gønn, ikke blå. Så pludselig så hopper den til et blått vindu, hvor det står: "Installasjons programet startes på nytt", eller noe i den duren. Så etter 3 sek., kommer jeg til et svart vindu, med kunn musen. Etter 5 sek. der, så restarter PCen seg, og det samme skjer igjen. Kordan i helskåten kan jeg få til å resinstallere nå da? Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Du kan prøve å boote fra en annen boot CD, så formatere derfra (for å så reinstalere). Eller sjekke i BIOS aat du faktisk starter fra CD for HDD Endret 15. oktober 2006 av Alex_2xA Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 la meg spørre en liten ting.. Du har vel ikke kjøpt DELL? Dell er det mest bedritne selskapene av alle! Hvis du har dell har du sikkert ingen muligheter for å bruke formaterings diskett (floppy). Bios er sperret og man kommer ikke inn. Samme problemet sliter jeg med enda... Disken som fulgte med for reinstalasjon, innstalerer kun systemfilene... Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Kjøpt på komlett. Men det er fikset. Koblet til harddisken i den nye PCen, og formaterte fra vanelig windows. Takker for svar allikavell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå