Gå til innhold

Problem med reinstalasjon av Windows

Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg ny PC, og skal bruke den forige PCen min til server.

Derfor valgte jeg å reinstallere den gamle PCen.

Når jeg skulle reinstallere, var det ingen mulighet for å formatere, derfor trykket jeg på installer. Den begynte på 50%, og kom til 65% ca., og stod vare der i 2 timer. Etter de 2 timene gadd jeg ikke vente mer, og holdt inne start knappen, i håp om jeg fant format. Men når jeg startet PCen, så kunne jeg ikke komme til boot meny, for å boote fra CDen. Den bare fortsatte, kom til den vanlige windows lodaings tingen, for å starte opp, bare at den... loade sjiten var gønn, ikke blå. Så pludselig så hopper den til et blått vindu, hvor det står: "Installasjons programet startes på nytt", eller noe i den duren.

Så etter 3 sek., kommer jeg til et svart vindu, med kunn musen. Etter 5 sek. der, så restarter PCen seg, og det samme skjer igjen.

Kordan i helskåten kan jeg få til å resinstallere nå da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

la meg spørre en liten ting.. Du har vel ikke kjøpt DELL?

Dell er det mest bedritne selskapene av alle! Hvis du har dell har du sikkert ingen muligheter for å bruke formaterings diskett (floppy). Bios er sperret og man kommer ikke inn. Samme problemet sliter jeg med enda... Disken som fulgte med for reinstalasjon, innstalerer kun systemfilene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...