Jebe Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har et oppsett med 2 skjermer som jeg er godt fornøyd med. Har 2 skjermer, 20" og 19", som jeg bruker DVI + analog utganger på. Bruker en skjerm mot en switchboks med 4 maskiner + den andre mot en Mac. Begge skjermene kjøres mot min faste arbeidsmaskin. Nå har min 20" blitt dårlig... Har noen erfaring fra 19" eller 20" som passer bra sammen. Form og farge er ikke så viktig. Spiller ikke, men gjerne skjermer med liten skjermkant. Jeg trenger: * DVI + analog * høydejustering (ikke et must, men bra) * autojustering (pga. alle maskiner som kobles til * egen knapp for raskt å velge DVI/analog-inngang JB Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Denne kansje? https://prisguiden.no/product.php?productId=43459 Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 kjører to av den t905 til benq, fungerer helt fint. eneste minus er at det ikke er høydejustering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå