FaO Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har akkurat kjøpt meg ny LCD-tv og da jeg prøvde tv-en merket jeg med en gang at mye av bildet manglet. Vet noen om hvordan jeg får rettet på dette? Jeg har en JVC 32" tv og parabolpakke for canal digital. Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Bytte den i en ny en. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 ehh... okey... tv-en mener du da eller?? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Hvilken del av bildet mangler? Skjekk at den er stilt på riktig zoom innstilling. Endret 15. oktober 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
FaO Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 har sjekket alle zoomene, men f.eks. 2 tallet i tv-nyhetene mangler. Ser pare en liten bit av den firkanten der. På nrk2 faller en god del av chaten på høyre side ut. Det var forresten akkurat det samme resultatet da jeg prøvde å ha bildet på "vanlig" zoom... Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Mangler noe av bildet når du bruker andre ting, f.eks. DVD-spiller? Skjekk at det er stilt riktig bilde på dekoderen også. Endret 16. oktober 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
FaO Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 jepp, der var d! dekoderen var feilinnstillt.... Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå