SSSø Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jeg har nå diskutert med opp til flere jenter som mener de kan se på andre jenter som danser om de er jomfru eller ikke. Selv kan jeg ikke skjønne hvordan dette kan være mulig. Så det jeg lurer på, er det mulig? Tror de bare selv at de her rett? Er det en spesiell jente-egenskap som de er født med? Jeg vil lære meg det! Endret 15. oktober 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg tror rett og slett dette er noe av det dummeste jeg har hørt. 1 Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Gå å spør alle jentevennene dine du? Jeg er også enig i at det høres jævlig dumt ut, men det må jo være en grunn for at alle jenter påstår dette. Eller har jeg bare litt rare jentevenner? Min teori er at det er litt det samme som med jenter og kjøring av bil, alle sier de kan det, men egentlig er det bare et par av de som har flaks. Endret 15. oktober 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Vel.. ifølge noen av jentevennene mine, så kan de se på om en fyr om han er jomfru eller ei.... (ikke ved dansing, men generell observering, f. eks i klasserommet) Lenke til kommentar
maskot Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Yeah right.. Vil ha bevis.. :] Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hva er det de ser på? Altså, hvordan kan de se det? Spør de, for nå ble jeg nysgjerrig. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Don't do drugs... Dagens dummeste påstand så langt. I want zeh proof! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jeg tror rett og slett dette er noe av det dummeste jeg har hørt. 7073090[/snapback] Second that... (Kanskje hvis du danser til Like a Virgin) Endret 15. oktober 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ha ha.. Det er mye man skal høre før ørene detter av 1 Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Psss.... Jenter er noen rare dyr... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 En av modellkongene i USA sa at jenter som har hatt sex er mye bedre modeller enn jenter som ikke har hatt sex. Fordi de vet bedre hvordan kroppen deres fungerer og hvordan de skal være sexy, og bevege seg sensuellt. De har en annen attitude enn hos jomfruene, mere sexy og selvbevisst. Mulig det vises i dans også? Veit ikke jeg. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Folk som utstråler attitude som tiltrekker den andre parten får seg vel tidligere enn folk som ikke sender ut de rette vibbene. Så det går nok heller på å se på hvem som har potensialet til å få seg enn å se hvem som har fått seg! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Tvilsom, gitt.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg antar de "vet" dette på bakgrunn av hvordan folk beveger seg og oppfører seg. Dersom en person er klossete og har en usexy og usikker gange så tror de vel at denne personen er jomfru. Det er selvfølgelig synsing og behøver slett ikke være riktig. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ja det kan sees en / ei jomfru er mere urytmisk i sine bevegelser og har en noe trangere benstilling. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Ja det kan sees en / ei jomfru er mere urytmisk i sine bevegelser og har en noe trangere benstilling. 7075129[/snapback] Mao 9 åringer som går på balett kan ikke være jomfru? :!: Endret 15. oktober 2006 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
applemania Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Det er det dummeste jeg har hørt. De villeste jentene i sengen er muslimske jenter og de ser alt annet enn nasty ut Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ja det kan sees en / ei jomfru er mere urytmisk i sine bevegelser og har en noe trangere benstilling. 7075129[/snapback] Mao 9 åringer som går på balett kan ikke være jomfru? :!: 7076266[/snapback] Mange har mistet sin jomfruhinne uten sexuell aktivitet, ja sågar enkelte har aldri hatt dette fra fødselen av. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Mange har mistet sin jomfruhinne uten sexuell aktivitet, ja sågar enkelte har aldri hatt dette fra fødselen av. 7076314[/snapback] Bassengkanten gjorde nok sitt, ja. Tror det er få jenter som har jomfruhinnen intakt når de skal ha sitt første samleie. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har nå snakket litt mer med de som påstår dette og skaffet meg mer informasjon om emnet. De ser det på måten de beveger seg på, de som ikke er jomfru beveger seg mer sexy, og virker tryggere på sin egen seksualitet under dansingen. Også ett eller annet blablabla om indre seksuell ro. De samme påstår også at de kan se på en gutt om han er homo eller ikke, gjerne før han vet selv at han er det. Tror vi kan konkludere med at jenter er rare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg