ejo8210 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har byttet hovedkort til dette Problemet er at maskinen ikke starter opp etterpå. Får startet men den kommer ikke så langt at det skjer noe på skjermen. Det er en P4 2.4 prosessor. 512 Mb rab brikke PC2100. Har prøvd å koble fra alt men maskinen starter fortsatt ikke. Noen forslag? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 H Har byttet hovedkort til detteProblemet er at maskinen ikke starter opp etterpå. Får startet men den kommer ikke så langt at det skjer noe på skjermen. Det er en P4 2.4 prosessor. 512 Mb rab brikke PC2100. Har prøvd å koble fra alt men maskinen starter fortsatt ikke. Noen forslag? 7072989[/snapback] Hva mener du med får startet men det kommer ikke noe på skjermen ? Får du opp BIOS bildet, men ikke windows 'lastebildet'? Om du ikke har reinstallert windows, etter hovedkortbyttet, anbefaler jeg å gjøre det ..... Lenke til kommentar
ejo8210 Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg hører at det er aktivitet på disken, men det kommer ikke noe bilde på skjermen. Kommer ikke så langt som til bios. Skjermen er bare helt svart. Kjører med internt grafikkort. Har tatt ut alt annet av pc'n. Har også tatt av cpu vifta og startet uten denne for å sjekke om cpu blir varm og det gjør den. Det eneste jeg ikke får byttet er ram, men mener at dette kortet skal støtte ramen som er i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå