Gå til innhold

Er D900 en bra tlf?

Itw

Anbefalte innlegg

Hallois :D

Skal ha meg ny tlf nå igjenn, å sitter heg å vurderer Samsung D900.

Har lest gjennom testen her på Amobil å er vell ikke heelt overbevist om at det er en uber tlf.

Er veldig forelsket i utsende dennes, at den er så tynn så det liker jeg, men når jeg først skal bruke 3000kr på en ny tlf kunne jeg gjerne tenke meg å høre andres erfaringer og meninger om denne tlf...

Så hva syntes dere om D900? å burde jeg istede kjøpe en annen som gir meg mere for pengene? Anbefalinger?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

heisann

Har i den senere tiden sittet å vurdert telefoner så jeg er blitt grå i håret.......

Har sittet på dyre telefoner uten å helt få den rette følelsen

Så nå enda jeg opp med å bestille meg en D 900

Jeg har lest anmeldelser i hytt og pinevær og skjønner lite av hvordan enkelte telefoner får 5ere og 6 ere i hytt og pinevær. Dette ser ut til å være forbeholdt nokia og sony e som ikke har innponert meg i det hele tatt. dørgende kjedelige klumpette telefoner.....

Jeg gleder meg til D 900èn dukker opp i posten

Det eneste som svir i hjertet er at telefonen ikke har radio, til gjengjeld har den bluetooth versjon 2 og støtte for a2dp.Et must siden de medfølgende høretelefonene vistnok suger...Jeg har også da selvsagt eget a2dp hodesett hjemme.

Gleder meg....alternativet var nokia 8800 sirocco edition som koster flesk,har radio men ellers ikke mere enn utseendet

Lenke til kommentar

Mobilen kan anbefales

Jeg har trykka litt rundt på den og det meste føles rett ut...

Telefonene er sykt pen og er fast i stumpen

Den har de funksjonene jeg trenger og funker sykt bra sammen med a2dp headsett

Skjermen er det beste jeg har sett,å jeg har hatt mange telefoner som har vært langt dyrere enn dette

Etter mye frem og tilbake så satt jeg igjen med 2 valg da jeg handlet denne telefonen. Nokia 8800 sirocco og D900(pris var ikke noe som skulle stoppe meg)Kan nevne at jeg er møkk lei nokia og sony sine telefoner selv om de fremdeles er storebrødre på mange områder.....ville ha noe nytt

Det jeg så etter denne gangen var:

1.Design/vekt

2.Bluetoth versjon 2 sammen med a2dp

3.Radio

4.Minnekort

5.Synkronisering med outlook

6.ok kamera med lys/blitz

Telefonen har helt nytt menysystem og alle små irritasjonsmomenter som tidligere preget samsung er borte(bruke mp3 spilleren mens mann holder på med annet, stor bokstav etter punktum osv)

Synes også bakgrunnsbildet som forandrer seg alt etter tid på døgnet og hvor du er i verden er tøft

Kunne sikkert skrevet mere, men kan nevne noe minusser også

-I en test på 7 mobiler som hadde kamera over 3mp kom denne på 6 plass.....d vil ikke si at kameraet er dårlig å bildene duger mer enn nok til mitt bruk.Kameraet er også beskyttet ok kommer ikke frem før du åpner telefonen(en stor +)

-Det kan ikke legges inn adresser i kontaktene

-Mp3 spilleren har 4 mapper som det kan legges inn 30 sanger i hver mappe(uvant for meg)

-Batteriet skal jeg ikke nevne ennå....jeg har stort sett sittet og trykket så da blir bildet litt feil

- Jeg har lagt over noen bilder tatt med "proff kamera" og da bruker telefonen noen sekunder på å åpne disse,ellers er telefonen kjapp og bruke

Lenke til kommentar

4 x 30 = 120 ;-)

Du kan ha hvor mange sanger du vil på minnekortet, men du har bare 120 tilgjengelig om gangen på telefonen. Men det er bare å dra vekk et album det å velge et nytt fra minnekortet....120 sanger eller ca 8 album holder i massevis

Forøvrig har jeg lagt adresser inn på "merknader" så da var det problemet løst:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...