ostov Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 heisann! Jeg holder på med Allmenn påbygging. Jeg har en bror som tok alle eksamene etter at han hadde kun lest i 6månder. Da tenkte jeg å gjøre det samme når det kommer til norsk faget. Kan jeg gjøre det? Hva er forskjellen på eksamen? Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 heisann!Jeg holder på med Allmenn påbygging. Jeg har en bror som tok alle eksamene etter at han hadde kun lest i 6månder. Da tenkte jeg å gjøre det samme når det kommer til norsk faget. Kan jeg gjøre det? Hva er forskjellen på eksamen? 7072759[/snapback] hei jeg veit ikke hva forskjellen er, men du kan sikkert ta det som privatist hvis du har gått eller går på vgs nå. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Går på allmenn påbyggning salg og service 2år allmenn påbygging 1år +norsk som privatist Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er ingen forskjell på eksamen, men du får jo ingen standpunktkarakter da, så alt står og faller på eksamen Lenke til kommentar
kimla Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er også interessert i å gjøre dette, er det noen her som har gjort det før? Evt. kjenner noen som har gjort det? Hadde vært deilig å kunne konsentrere de 10 timene med "fri" i uka på andre ting, spesielt når jeg skal ha 1x, 2mx og 3mx på ett år, samt 2fy. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er ingen forskjell på eksamen, men du får jo ingen standpunktkarakter da, så alt står og faller på eksamen 7091651[/snapback] Det gjør det strengt tatt uansett, stryker du på eksamen så stryker du. siden jeg tok allmenn påbygg fikk jeg norsk med kun de 2 obligatoriske skriveeksamene, slapp med andre ord unna muntlig norskeksamen, og det er jeg veldig glad for. (spesielt siden i stedet kkom opp i 1Y matte ) Lenke til kommentar
ostov Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Men hva hjelper allmenn med da? Ekstrakarakter til eksamen. Så hvis jeg kommer opp i norsk eksamen så får jeg karakteren fra skolen (prøver, prosjekter osv) pluss eksamens karakterene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå