Uderzo Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jula er snart her og jeg lurer på hvilke sanger som får dere i julestemning :wink: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hæ.... Jingel Bells? :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 KoRn - Jingel Balls :grin: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hele albumet "The Grønne Glitrende 3 og Dag" (for de som ikke vet det, en norsk plate med julesanger i heavyversjoner, sjekk siden deres ) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Joa. Det har jo kommet julenisse på 1,5l cola flaskene så jeg er i full julestemning. Snart på tide å få opp julelysene rundt dataskjermene Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 den jule cd'n til mariah carey (eller hvordan det skrives) er en klasiker her i jula. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hehe litt morsomt at du spør når eg nettop har lastet 4cd med jule musikk. Her i huset går det i rolige sanger som sissel og andre lignende typer. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 White Christmas - Bing Crosby Misteltoe and Wine - Cliff Richards Merry X-Mass - John Lennon Driving home for Christmas - Chris Rea ++++++ mange fler Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Spike Jones - My Two Front Teeth Den gir meg den rette julestemninga.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Glemte også: John Valby - Winter wonderland Bob Rivers - Rudolph the Deep Throat Reindeer :grin: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Har akkurat rippet Travellin' Strawberries - Songs from The Julekalender Den får meg i julestemning! Og Simon and Garfunkel - A Come all ye faithfull Simon and Garfunkel - Sound of Silence Frank Sinatra - New York, New York Den ligger på FTP'en min, men ingen kan få adressen, for det er ulovlig! (#hw.no@undernet) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Trenger ingen, Julen er kun god mat og fri fra jobben? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 [julestemning] Jepp, jul er oppskrytt. Men ferien er fin Og alle pakkene...og maten..Og nevnte jeg at det er friii? Ahh... [/julestemning] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-11-06 17:11):Har akkurat rippetTravellin' Strawberries - Songs from The Julekalender(...bla bla bla bla...Den ligger på FTP'en min, men ingen kan få adressen, for det er ulovlig!(#hw.no@undernet) du er artig du Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: B|Real skrev (2002-11-11 14:11):du er artig du Og det skal bety :???: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Nevermind. Bare jeg som er i dårlig humør :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Dårlig humør? Stakkars lille B|Real... Hvorfor er du i dårlig humør da? Selv om jeg egentlig ikke fikk den posten til å passe med dårlig humør... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hmm, noen som vet hvilken låt det er, den som spilles helt på slutten av Home Alone (1) ?? Tror ikke den er så veldig vanlig her i Norge, men brukt i en del amerikanske filmer. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Det lurer jeg også på.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå